رئیس آموزش و پرورش رودهن گفت :هفت مدرسه در رودهن با درجه بندی کلاس های خود با قیمت های متفاوت آماده ارائه خدما ت به مهمانان نوروزی هستند .

مریم رحمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما سال گذشته با کمک مسئولین توانستیم خدمات خوبی به مسافرین و مهمانان نوروزی ارائه دهیم و در این زمینه حرف برای گفتن داشتیم و حاصل زحمات مسئولین شهر بود که این امر اتفاق افتاد .

وی در ادامه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ارائه خدمات به مردم در ستاد تسهیلات نوروزی تصریح کرد: امثال هم با هفت مدرسه در خدمت مهمانان نوروزی هستیم و هفت کلاس را به این امر اختصاص داده ایم و با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم این کلاس ها تجهیز شده و درجه بندی شده است.

رئیس آموزش و پرورش رودهن با تاکید بر تقسیم بندی کلاس ها به عنوان مکان اسکان مسافران اضافه کرد : و همکاران فرهنگی با پرداخت 14 هزار تومان وغیر فرهنگی ها 25 هزار تومان و مشاغل آزاد با قیمت 32 هزار تومان می توانند از کلاس های درجه یک ما استفاده کرده و در درجه دو همکاران فرهنگی باید ده هزار تومان پرداخت کنند و غیر فرهنگی 18 هزار تومان و مشاغل آزاد 27 هزار تومان پرداخت کنند و در درجه سوم هم این مبالغ کمتر می شود.

رحمانی در خاتمه اظهار داشت : مدارس ما به عنوان ابزار های خدماتی آموزش و پرورش رودهن به عنوان بخشی از ستاد تسهیلات نوروزی در اختیار مهمانان نوروزی و آماده ارائه خدمات خوب به مهمانان نوروزی است ./س


برچسب ها: مدرسه ، رودهن ، اسکان ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.