مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه با انتقاد از نحوه عملکرد بانک‏ های عامل به جز بانک کشاورزی گفت: متأسفانه شعب بانک‏ های شهرستان فیروزکوه هیچ اختیاری در زمینه تأمین اعتبار و گردش اعتبارات توسعه کشاورزی ندارند.

روح ‏الله درویش ‏خضری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارن رودهن اظهار داشت: تاکنون چندین طرح کشاورزی به برخی بانک‏ های عامل از جمله بانک سپه فرستاده شده است که مسئولان این بانک‏ ها به بهانه کوچک بودن طرح ‏ها از پرداخت اعتبار برای آن‌ ها سر باز می ‏زنند.

وی ادامه داد: اعتبارات طرح توسعه کشاورزی برای سال 91، از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

درویش‏ خضری افزود: بانک‏ های سپه، صادرات، توسعه تعاون، کشاورزی و رفاه کارگران به عنوان بانک‏ های عامل در پرداخت تسهیلات معرفی شده ‏اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه با اشاره به فرصت کوتاه باقی مانده تا 28 اسفندماه برای پرداخت اعتبارات مورد نیاز، خاطر نشان کرد: از طریق بانک کشاورزی تاکنون به اندازه 115 درصد تسهیلات، اعتبار پرداخت و علاوه بر آن بیش از چهار میلیارد تومان طرح در صف تأمین اعتبار تعریف شده است.

وی ادامه داد: در نامه ‏ای به سید محمد موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، خواستار انتقال تمام اعتبارات طرح توسعه کشاورزی به بانک کشاورزی شدیم که ساز و کار پرداخت وام آن کمتر از 20 روز به طول می ‏انجامد.

درویش‏ خضری تصریح کرد: از آن جایی که هیچ اختیاری به دیگر شعب عامل این شهرستان تنفیذ نشده، انجام این اقدام بهترین راه برای جذب اعتبارات کشاورزی است./س


برچسب ها: بانک ، کشاورزی ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.