تیم بسکتبال پتروشیمی نه تنها تماشاگران خود را در زمان قهرمانی به همراه نداشت بلکه به تنهایی و در غیاب تیمهای دوم و سوم به روی سکو رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از قهرمانی تیم پتروشیمی در سوپرلیگ بسکتبال مسئولان سالن بارها از اعضای تیم مهرام درخواست کردند که برای مراسم اهدای جام به روی سکو بروند اما در نهایت تنها بازیکنان زیر 20 سال این تیم به همراه ایزدپناه مدیرفنی مهرام به روی سکو رفتند که بعد از دریافت جام نقره ای، بازیکنان روی سکو رفته هم منتظر اهدای جام به تیم قهرمان نشدند تا بی احترامی تیم خود را تکمیل کرده و باعث ناراحتی تیم حریف شوند.

از طرف دیگر تیم فولاد ماهان اصفهان هم که از شرایط امسال لیگ ناراحت بود به دعوت فدراسیون برای حضور در مراسم اهدای جام پاسخ نگفته و هیچ نماینده ای را به این مراسم نفرستاد تا پتروشیمی تنها تیم روی سکو باشد.

با محرومیت تماشاگران ماهشهری از حضور در بازیهای فینال، هواداری هم برای تشویق تیم ماهشهری در سالن حضور نداشت تا مراسم اهدای جام این تیم رنگ و بوی لازم را نداشته باشد هر چند آتش بازی در سالن و مراسمی که فدراسیون برای تیم قهرمان در نظر گرفته بود سالن را از آن حال و هوا در آورد و فضای زیبایی را به وجود آورد.

حامدها برترینهای فینال

دو حامد تیم پتروشیمی برترینهای این تیم در فینال بودند اما حامد سهراب نِِژاد کاپیتان پتروشیمی در مجموع فینالهای امسال چهره شاخص این تیم بود و توجه همه را به خود جلب کرد. سهراب نژاد در فینال آخر با کسب 20 امتیاز، 12 ریباند، چهار پاس گل و چهار توپربایی یکی از بهترین بازیهای دوران بازیگری خود را انجام داده و بالاترین درصد تاثیرگذاری را داشت. آفاق هم با 20 امتیاز و چهار توپربایی کار کاپیتان تیم را تکمیل کرد. این دو بازیکن با فرزندان خود به روی سکو رفته و جامی هم با توپ بسکتبال و گل از طرف فرزندان آفاق برای تبریک قهرمانی به این بازیکن اهدا شد که روی عبارت "بابا حامد قهرمان! " درج شده بود.

در این دیدار  ابراهیم جابر با 16 و روزبه ارغوان با 15 امتیاز دیگر بازیکنان برتر پتروشیمی بودند.
صمد نیکخواه بهرامی با 27 امتیاز، بهترین امتیاز آور بازی در تیم مهرام بود و مارکو میلیچ با 13 امتیاز و 19 ریباند دومین بازیکن موثر بازی آخر فینال بود./آق
برچسب ها: قهرمان ، مهرام ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار