اعضای تیم استقلال قصد دارند با امتیاز شیرینی از تیم نفت تهران سال 1391 را به پایان برسانند و با اوضاعی ایده آل راهی سال جدید شوند اما در این میان، حواشی آرامش را از استقلال سلب کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در شرایطی قرار دارند که برای رسیدن به اوضاع ایده آل و رسیدن به قهرمانی در لیگ تلاش می کنند و این در حالی است که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت پیش می رود. زیرا امیر قلعه نوعی در حالیکه تیمش خوب نتیجه می گیرد اما با حواشی زیاد روبرو شده است که به همین دلیل در حال بررسی اوضاع و مدیریت در مسایل مربوط به این تیم است.

گفتنی است: حنیف عمران زاده پیش از پایان بازی استقلال در مقابل العین امارات با حواشی روبرو شد که عدم حضورش در ترکیب استقلال شرایط را برای وی و اعضای این تیم با تغییر روبرو کرد.

این در حالی است که آبی ها با این موضوع برخورد کرده و عمران زاده از حضور در تمرینات استقلال منع شده است و به همین دلیل راهی شهرستان شده است تا چند روزی را به استراحت بپردازد و در تهران نیز به اوضاع وی رسیدگی های لازم انجام گیرد.

از طرفی اعلام شده است که حنیف عمران زاده بدلیل مشکلات دفاعی که تیم در بازی با الریان در قطر داشت تحت فشار زیادی قرار گرفت و قصد داشت در ترکیب تیم مقابل العین امارات شرایط بازی با الریان را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن با مشکلاتی روبرو شده زیرا عدم اطاعت از سرمربی تیم برای وی دردسرساز شده و پرونده وی به باشگاه ارجاع داده شده است و امیر قلعه نوعی بحثی را در خصوص این بازیکن عنوان و مطرح نمی کند زیرا مدعی است که مدیر عامل تیم براساس شرایط در خصوص وی تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.

گفتنی است: این بازیکن به احتمال صد در صد بازی استقلال با نفت تهران را از دست داده و از طرفی دیگر اعلام شده است که وی تا پایان سال شرایط حضور در تمرینات استقلال را ندارد و از حضور در تمرینات این تیم محروم است زیرا این بازی آخرین دیدار استقلال در سال 91 است و عمران زاده اگر مورد بخشش قرار بگیرد می تواند برای سال جدید آماده حضور در ترکیب استقلال شود.

از طرفی عنوان شده است که سرمربی استقلال از وی ناراحت و دلخور است و حتی عنوان شده است که این بازیکن قرار است تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که تصمیم درست و نهایی در خصوص وی اتخاذ شود به استراحت بپردازد، زیرا قلعه نوعی مدعی است که نمی تواند از کنار اقدام این مدافع به راحتی عبور کند زیرا این بازیکن از دستورات تیم و سرمربی سرپیچی کرده است.

*برنامه ورزش درمانی برای بیماری قلعه نوعی

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال با بیماری روبرو شده است و فشار عصبی و استرس ناشی از بازی های استقلال وضعیت را برای وی تغییر داده است و این موضوع عاملی است که وی تحت درمان کامل گروه پزشکی بیمارستان آتیه قرار داشته باشد.

براساس این گزارش، سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که برای رسیدن به اوضاع ایده آل جسمی و روحی به شرایط مناسب و آرامشی نیاز دارد و این در حالی است که اوضاع در تیم به گونه ای نیست که وی با آرامش روبرو شود زیرا هر دیدار تیم وی با فشار و استرسی خاص روبرو شده است و این مربی تحت فشار بسیار زیادی است که قصد دارد از شدت آن بکاهد زیرا از سوی پزشکان با اخطار روبرو شده است و باید به اوضاع بوجود آمده پایان دهد زیرا ادامه این روند در سلامتی و شرایط ویژه جسمانی وی تأثیرگذار است.

شایان ذکر است: کادر پزشکی که مراحل درمانی امیر قلعه نوعی زیر نظر آنها صورت می گیرد اعلام کردند که سرمربی آبی ها، باید تحت درمان کامل قرار بگیرد تا بتواند با شرایط ایده آل پیش رفته و بدون مشکل در تمرینات و بازی ها استقلال را یاری رسانده و تیم را هدایت کند.

سرمربی آبی ها با برنامه ورزشی درمانی روبرو شده است زیرا پزشکان مدعی هستند که با انجام ورزش وی می تواند سلامتی کامل خود را بدست آورده و از فشارها و استرس ناشی از تیم دوری کند.

امیر قلعه نوعی در زمانی که استقلال در استراحت می پردازد در مجموعه انقلاب مشغول به انجام حرکات ورزشی است تا هر چه سریعتر مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و به مشکلات جسمانی خود غلبه کند.

امیر قلعه نوعی با انجام تمرینات در نظر گرفته شده از نظر پزشکان معالج خود می تواند سلامتی خود را تضمین کند زیرا پزشکان به وی اعلام کردند در صورتی که وی بتواند با اوضاعی ایده‌ آل روبرو شده و در انجام تمرینات ویژه موفق عمل کند، می تواند بدون دارو و بستری شدن به آمادگی کامل رسیده و بحث بیماری ناشی از فشار و استرس را به اتمام برساند و با اوضاعی ایده‌ آل تیم را همراهی کند.

سرمربی استقلال اعلام کرده است که برای رسیدن به سلامتی کامل، ورزش کردن برای وی نیاز است و وی تصمیم دارد حتی در تمرینات سبک تیمی نیز حاضر شده و تیم را همراهی کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا عالیشوندی
۰۰:۳۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
خداصبرش بده تاپایان سال؟!!!
آخرین اخبار