هدف آمريکا و غرب از آموزش دادن گروه هاي تروريستي مسلح و اعزام آنها به خاک سوريه ايجاد ناآرامي و تضعيف ثبات اين کشور است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛‌ اين شبکه در گزارشي به اقدام واشنگتن و برخي رژيم هاي عرب حوزه خليج فارس در آموزش دادن تروريست هاي ضد سوريه اشاره و اعلام کرد: آمريکا در داخل خاک يکي از کشورهاي عربي تروريست ها را با هزينه رژيم هاي عربي حوزه خليج فارس آموزش مي دهد و آنها را به جنگ با دولتي مي فرستد که در برابر زورگويي و طمع ورزي هاي غرب ايستاده است.اين موضوع را اين بار شبکه تلويزيوني سي ان ان اعلام و تاکيد کرد افسران آمريکايي سيصد نفر از عناصر مسلح تروريست را در مناطق مرزي اردن آموزش داده و براي جنگ و انجام اقدامات خرابکارانه به خاک سوريه اعزام کرده است.

 يکي از اعضاي گروه هاي تروريستي مسلح منبع اين خبر است. اين منبع به شبکه تلويزيوني سي ان ان اعلام کرد اولين گروه از تروريستها که تحت نظارت ارتش آمريکا آموزش ديده اند به خاک سوريه اعزام شدند تا به قتل و کشتار و غارت اموال عمومي و خصوصي بپردازند.منبع اين خبر اعلام کرد افسران آمريکايي نحوه به کارگيري سلاح هاي ضد زره، ضد هواپيما و سلاح هاي بسيار پيشرفته و خودکار را به عناصر مسلح آموزش مي دهند.به گفته اين منبع، شماري از عناصر مسلح نيز اکنون در حال آموزش هستند تا عليه دولت سوريه وارد جنگ شوند.

اين شبکه افزود: ناظران بر اين باورند که آنچه به «بهار عربي» موسوم است چيزي جز دستاويز و بهانه‌ي آمريکا و اسرائيل نيست تا با اين بهانه و با به کارگيري دستگاه هاي اطلاعاتي جهاني، اموال شيخ نشينهاي نفت خيز حوزه خليج فارس و مرزهاي کشورهاي منطقه به حمايت و آموزش گروه هاي مسلح تروريست اقدام کنند. هدف آمريکا و غرب از آموزش دادن گروههاي تروريستي مسلح و اعزام آنها به خاک سوريه ايجاد ناآرامي و تضعيف ثبات در کشور سوريه است ، کشوري که همچنان در برابر طمع ورزيهاي آمريکا و اسرائيل در منطقه ايستاده است.

                                 آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: گروه ، تروریست ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار