در راستای توانمند سازی مدد جویان جهت اشتغال مفید و مولد پس از آزادی تفاهم نامه ای میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهران و سازمان زندان های استان تهران بعد از ظهر امروز منعقد شد.

حمید رضا خانپو‌ر مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود:هدف از انعقاد این تفاهم نامه توانمند سازی جهت تامین معاش و روی گردانی از ار‌تکاپ مجدد و بازگشت به محیط زندان و تأثیر مثبت روحی، روانی و تربیتی در مدد جویان در دوران محکومیت به حبس است.
وی افزود : در این تفاهم نامه تأمین مربی واجد شرایط جهت تدریس در کارگاههای آموزشی مستقر در ندا‌متگاه ها ، بیمه کردن کارآموزان در برابر حوادث هنگام آموزش، ارایه مشاوره و کارشناسی به مسئولان ندا‌متگاه ها و ایجاد فضای آموزشی جدید مطابق با استاندارد، تأمین ابزار و مواد مصرفی آموزشی ، برگزاری آزمون و صدور گواهینامه به عهده آموزش فنی و حرفه ای استان تهران قرار گرفت.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: تعهدات اداره کل زندان های استان تهران نیز شامل تأمین فضای آموزشی مناسب، معرفی و ارسال مدد جویان به دوره های آموزشی مربوطه، انعکاس آمار حضور و غیاب مربیان و تحویل مستندات مربوطه به مشخصات فردی و کامل مدد جویان مطابق با قوانین دفتر ارزشیابی و مهارت سازمان وغیره است. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار