نايب رئيس كميسيون قضايي مجلس گفت: از مصوبات کميسيون قضايي در چند ماه اخير اين بود که کليه بازداشتگاهها و زندان‌هاي سراسر کشور مورد بازرسي و نظارت کميسيون قضايي قرار بگيرد.

سيد حميدرضا طباطبايي نايئني نماينده نايين،خور و بيابانک در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه بازديد کميسيون قضايي از سازمان زندان‌ها گفت: يکي از وظايف کميسيون‌هاي مجلس نظارت بر قوا يا سازمان‌هاي مربوطه است و در همين راستا کميسيون قضايي مجلس وظيفه دارد از سازمان زندان‌ها بازديد کند.

وي در ادامه با اشاره  به مصوبه کميسيون قضايي در بازديد از سازمان زندان‌ها بيان کرد: از مصوبات کميسيون قضايي در چند ماه اخير اين بود که کليه بازداشتگاهها و زندان‌هاي سراسر کشور مورد بازرسي و نظارت کميسيون قضايي قرار بگيرد.

نايب رئيس كميسيون قضايي مجلس با بيان اين مطلب که از سوي کميسيون قضايي هيئتي در رابطه با بازديد از سازمان زندان‌ها تشکيل شده تصريح کرد: بايد به اين نکته توجه داشته باشيم که سازمان زندان‌ها به معناي زندان‌هاي کل کشور و بازداشتگاه نيروي انتظامي و غيره است که مورد بازرسي قرار گرفته و برتشکيلات و نحوه کار آن‌ها نظارت مي‌شود.

وي در پايان با ذکر اين مطلب که بازديد از زندان‌ها و بازداشتگاهها شروع شده و هيئت بازديد کميسيون قضايي مشغول به کار هستند اظهار داشت: نتيجه اين بازديد در صحن علني مجلس اعلام شده و به سمع و نظر مردم شريف ايران خواهد رسيد.

انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار