فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب گفت: مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای دفاع مقدس در این شهرستان برای استقبال از کاروان های راهیان نور و گردشگران نوروزی آماده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


 پرنور گفت: در این راستا مناطق عملیاتی همچون مطلع الفجر، چغالوند، آوزین، گورسفید، تنگه حاجیان، پادگان حضرت رسول (ص) و تپه موسوم به شهدای کرج سامان دهی شده است.


وی افزود: اجرای برنامه های دعا، زیارت و برگزاری یادواره شهدا، توزیع دفترک، لوح فشرده حاوی اطلاعات نقاط عملیاتی گیلانغرب و پذیرایی از کاروان های راهیان نور و مهمانان نوروزی و روایت وقایع دفاع مقدس در این مناطق عملیاتی از سوی راویان از برنامه های ویژه برای استقبال از راهیان نور است.

سرهنگ پرنور اظهار کرد: با صرف هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال عملیات برق رسانی به آخرین نقاط عملیاتی این شهرستان در ارتفاعات چغالوند نیز انجام گرفته تا امکان بازدید کاروان های راهیان نور فراهم باشد.

وی تاکید کرد: سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی شهرستان گیلانغرب بازدید کردند ولی پیش بینی می شود امسال با توجه به تدابیر اتخاذ شده و آمادگی مناطق عملیاتی این میزان به بیش از 50 هزار نفر افزایش پیدا کند./ع

 

برچسب ها: راهیان ، گیلانغرب ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.