نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث کمربندی سوم اردبیل جزو ضروریت‌ها و الزامات شهری اردبیل در کاستن از بار ترافیک سنگین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور افزود:برای تسهیل در امر عبور و مرور و کاستن از بار ترافیکی شهر احداث کمربندی سوم ضروری بود که در دو فاز این پروژه اجرا می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فاز اول این پروژه در مسیر سامیان ـ شام‌اسبی در حال اجراست و فازهای بعدی آن نیز به سرعت عملیاتی و اجرایی می‌شود.

حقیقت‌پور در ادامه از حل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی استان اردبیل به ویژه مشکلات کارگری خبر داد و افزود: جز یک کارخانه که معوق در پرداخت کارگران دارد، بقیه کارخانجات استان نظیر آرتا‌ویل‌تایر حتی حقوق اسفند ماه و عیدی کارگران خود را پرداخت کرده‌اند.

وی از حل مشکلات صنایع اتوبوس‌سازی، خودرو‌سازی و دیگر واحدهای تولیدی خبر داد و ابراز داشت: در کنار این اقدامات سعی داریم اعتبار سرمایه در گردش نیز در اختیار صاحبان این واحدها قرار دهیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از احداث زائر‌سرای اردبیلی‌ها در مشهد مقدس با 7 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: نظیر این زائر‌سرا در قم و کربلای معلی نیز احداث می‌شود.

حقیقت‌پور با بیان اینکه مردم متدین اردبیل در مسافرت‌های معنوی و ارزشی خود در داخل کشور و خارج نباید با مضیقه روبرو شوند، افزود: تلاش تمامی دست‌اندرکاران و دلسوزان این استان با همراهی خیرین بر این است تا استراحت‌گاه مناسبی فراهم آورند که عموم زائران این استان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

وی در پایان اظهار داشت: علاوه بر فعالیت‌هایی که با اولویت توسعه شهرهای حوزه انتخابیه انجام می‌شود سعی داریم با جذب سرمایه‌گذاران خارج از کشور و همچنین داخلی برخی امکانات و زیرساخت‌های مناسب را در استان اردبیل مهیا کنیم تا به این طریق یک توسعه همه جانبه را در این خطه شاهد باشیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، کمربندی ، سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.