رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با انتقاد از درصد سود بالای تسهیلات بانکی که در اختیار بخش تولید قرار می گیرد، گفت: این میزان سود رقابت پذیری کالاهاي توليديرا دچارمشكل می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جهانگیر شاهمرادی  گفت: در حال حاضر صنعت و تولید کشور با مشکلات متعددی مواجه است که روند فعالیت های تولیدي را کند و یا متوقف نموده است.

شاهمرادی با تاکید برلزوم افزایش رقابت پذیری کالاها خصوصا با تولیدات خارج از کشور، افزود: وقتی روند صادرات رو به رشد خواهد بود که کالاهای تولید داخل ما با قیمت کمتری به دست مصرف کننده خارجی برسد.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به نرخ بالای تورم در کشور، گفت: تورم موجود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را کاهش داده و آن ها را با مشکلات متعددی مواجه می کند.

شاهمرادی معتقد است تولیدکنندگان برای جبران كاهش سرمایه خود مجبورندبراي تامين سرمایه در گردش به بانک ها متوسل شوند که این کار نیز روندی طولانی و سخت دارد.


رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به نگرانی بخش خصوصی از دولتی شدن اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: این کار مغایر اصل 44 خصوصی سازی و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری است.

شاهمرادی تصریح کرد: در شرایط فعلی بیشترین فشار تنظیم بازار برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است./س

برچسب ها: تولید ، کنندگان ، سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.