نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان عملکرد این هیات را در سال 1391 در بخش بانوان مثبت ارزیابی کرد و از حضور پینگ پنگ بازان اصفهانی در اردوی تیم ملی خبرداد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پروانه چوپان نژاد گفت: هم اکنون آنا فیاضیان،پریسا صمدی و منصوره رضایی در اردوی تیم ملی حضور دارند و همچنین 2 بازیکن دیگرمان تجربه بازی در لیگ برتر تنیس روی میز را دارند و امیدوارم در سال 1392 عملکرد هیات در بخش بانوان مطلوبتر از سالهای گذشته باشد.

وی به اردوهای تیم ملی آقایان در ردههای مختلف در خانه تنیس روی میز استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این چنین اردوهایی برای بازیکنان اصفهانی بسیار موثر و مفید می باشد چراکه در این اردوها تعدادی از بازیکنان جویای نام اصفهان در کنار دیگر ملی پوشان تجربه کسب می کنند.

پروانه چوپان نژاد تصریح کرد: سال آینده سعی خواهیم کرد که اردوهای تیم ملی بانوان را در همین مکان(خانه تنیس روی میز)میزبانی کنیم تا بانوان راکت به دست اصفهان همچون آقایان از این اردوها بهره ببرند.

وی در پایان بیان داشت: اکنون در لیگ کشور تیم فولادماهان تیمداری می کند که بازیکنان مطرحی چون ندا شهسواری عضواین تیم محسوب می شوند و دور رفت لیگ را با صدرنشینی به پایان رساند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار