مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند از راه‏اندازی دفتر خدمات شهری در سایت امامزاده هاشم (ع) دماوند با هدف بهبود در خدمت‏رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، هاشم حقیقی گفت: شهرداری دماوند با هدف بهبود در ارائه خدمت‏رسانی به مسافران و گردشگران به ویژه در ایام نوروز، نسبت به راه‏اندازی دفتر خدمات شهری در این منطقه اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: امامزاده هاشم (ع) یکی از امامز‏ادگان و مکان‏های زیارتی شهر دماوند است که با توجه به قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان تهران به استان مازندران در محور هراز، هر ساله با حجم بالایی از زائران و مسافران مواجه است.

مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند ادامه داد: در این راستا، با هدف خدمت‏رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی، دفتر خدمات شهری دماوند راه‏اندازی شده است تا بتوان ضمن ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی، نسبت به انجام کارهای به‏هنگام با توجه به سردسیر بودن و برف‏گیر بودن و اهمیت این محور اقدام کرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: فضاسازی و محوطه‏سازی اطراف و پارکینگ حرم، رفت و روب محوطه امامزاده، جمع‏آوری زباله‏ها، بهسازی و جمع‏آوری برف و یخ‏های باقی‏مانده در محوطه پارکینگ و حاشیه خیابان اصلی و محدوده حرم، نصب سطل زباله مکانیزه و ... از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفت.
برچسب ها: دماوند ، شهرداری ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.