رای فدراسیون فوتبال مبنی بر کنار گذاشتن تیم برق شیراز از مسابقات فوتبال دسته اول به علت حضور نداشتن در دو مسابقه اشتباه است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز گفت : بازی برق شیراز در مقابل نیروی زمینی تهران در ابتدای فصل از سوی فدراسیون فوتبال لغو شد و برق شیراز در این خصوص هیچ نقشی نداشته است .

محمد هادی اکبری گفت : با توجه به این موضوع اقدامات لازم از سوی باشگاه برق شیراز برای لغو دستور فدراسیون فوتبال در خصوص کنار گذاشتن برق از مسابقات فوتبال دسته اول انجام شده است .

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز همچنین افزود: در شرایط کنونی تمام تلاش دست اندرکاران باشگاه برق شیراز حفظ این تیم در دسته اول است که در همین راستا امروز جلسه ای با حضور محمد عباسی ( سرمربی برق شیراز) و بازیکنان برگزار می شود تا با برطرف شدن مشکلات موجود از 25 اسفند بار دیگر تمرین های تیم برای حضور پرقدرت در مسابقات باقی مانده آغاز شود .

اکبری در خصوص زمان معرفی مدیرعامل جدید باشگاه برق شیرازنیز گفت : به دلیل اینکه تا پایان رقابت های دسته اول کشور فقط سه مسابقه باقی مانده است با نظر هیئت مدیره تیم اداره می شود و فعلا شخصی به عنوان مدیرعامل مشخص نمی شود .

سایت فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ یک سه شنبه اعلام کرد تیم فوتبال برق شیراز به سبب حضورنیافتن در دیدار با تیم‌های نیروی‌زمینی تهران و شهرداری تبریز از ادامه این مسابقات کنار گذاشته شد .

سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به بند 3 ماده 10 آیین‌نامه برگزاری مسابقات( خروج یک تیم از جدول مسابقات به سبب عدم حضور در دو دیدار بدون عذر موجه ) این تیم از جدول رقابتها خارج و دیدارهای این تیم با تیم‌های سایپا‌‌شمال و فولاد‌یزد و شرکت ملی‌ حفاری لغو می‌شود.

برق شیراز چند روز پیش به سبب حضور نیافتن بازیکنان در فرودگاه شیراز ، نتوانست در مقابل شهرداری تبریز بازی کند ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.