در پی اتفاقات به وجود آمده برای برخی از فدراسیون ها که رؤسای آنها از سمتشان برکنار شدند براین اساس فدراسیون دوچرخه سواری هم جزو این فدراسیون ها است که لطمات زیادی برایش از جمله تعلیق به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مجمع فدراسیون دوچرخه سواری در چند ماه گذشته با حضور سجادی و عدم حضور نماینده فدراسیون جهانی تشکیل شد و خسرو قمری به سمت رئیس فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شد.

شایان ذکر است، با اینکه خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری است اما همچنان فدراسیون جهانی دوچرخه سواری، زنگی آبادی رئیس سابق این رشته را به رسمیت می شناسد.

لازم به ذکر است، خسرو قمری طی صحبت هایش اعلام کرده که زنگی آبادی استعفا داده است و مدارکش در فدراسیون دوچرخه سواری موجود است.

فضایای به وجود آمده حاکی از آن است که مسئولان کمیته ملی المپیک دست به دامان رؤسای برکنار شده و استعفا داده شدند تا راهکاری برای حل این مسئله بیاندیشند.

زنگی آبادی رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری درباره این مطلب به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان ملی المپیک تماسي با من در این مورد نداشتند و در حال حاضر من اطلاعی از این موضوع ندارم.

زنگی آبادی بیان داشت: من باید ببینم که جلسه کمیته ملی المپیک با رؤسای قبلی فدراسیون ها به چه صورت برگزار می شود اگر آنها فقط بخواهند که حرف خودشان را به کرسی بنشانند در آن جلسه شرکت نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان کميته ملی المپیک حرف های رؤسای قبلی را گوش کنند و راهکارهای آنها را به کار ببندند در جلسه شرکت می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر می خواهم با افشارزاده تماس داشته باشم تا درباره این موضوع با وی صحبت کنم من طی امروز، فردا تصمیم می گیرم که در این جلسه شرکت کنم یا نکنم./آق

برچسب ها: زنگی آبادی ، المپیک ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار