عضو هيئت‌رئيسه فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت مجلس، با بيان‌اينکه مجمع عمومی اين فراکسيون در سال آينده با کاندیداهای انتخابات رياست‌جمهوري ديدار و جلسه خواهد داشت، گفت: فراکسيون در دعوت از کاندیداها از جمله کانديداهاي اصلاح‌طلب بسته عمل نخواهد کرد.

"اسماعیل جلیلی" نماينده مردم مسجد‌سليمان، لالي و هفتگل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين فعاليت‌هاي انتخاباتي "فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت"، گفت: مدتی است که بحث انتخابات ریاست جمهوری در جلسات فراکسیون رهروان مطرح می‌شود، تا برای ورود به انتخابات برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت منسجم و هماهنگ پیگیری شود.
 
وی ادامه داد: در اين راستا مجمع‌عمومی فراکسيون، مسئولیت را به شورای مرکزی تنفیذ نموده، تا شاخص‌ها را بررسی کند و از نامزدهایی که اعلام کاندیداتوری کرده‌اند و فعال هستند، دعوت کند تا در جلسات مجمع‌عمومی برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و رويکرد دولت پيشنهادي خود را مطرح کنند.
 
این عضو هيئت‌رئيسه فراکسیون رهروان ولایت با بيان اينکه این دعوت‌ها از پس از تعطيلات رسمي عید نوروز آغاز خواهد شد، اظهار داشت: در اولين جلسات گمان مي‌کنم، حدود ۴ تا ۵ کاندیدا  را دعوت کنیم، چراکه فعلاً افراد چندانی به‌صورت فعال وارد اين عرصه نشده‌اند و تنها در حد اعلام کاندیداتوری در صحنه هستند.

 جلیلی در خاتمه خصوص دعوت از کاندیداهای اصلاح‌طلب نیز گفت: راجع به این موضوع، شورای مرکزی فراکسيون باید تصمیم‌گیري کند، اما به گمانم فراکسيون در اين‌باره بسته عمل نمی‌کند و احتمالا دعوت از کاندیداهای غیر‌ اصولگرا نیز در برنامه‌هاي اين فراکسيون  وجود دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار