فرمانده انتظامي شهرضاي اصفهان از دستگيري 15 نفر از عاملان تهيه و توزيع مواد محترقه و پلمپ 8 واحد صنفي متخلف در طرح انتظامي چهارشنبه آخر سال جاري خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حميد امير خاني" اظهار داشت:در راستاي پيشگيري و كاهش حوادث چهارشنبه آخر سال، ماموران انتظامي و امنيت كلانتري هاي اين شهرستان با همكاري عوامل اجرايي گلوگاه شهيد امامي در يك ماه گذشته چندين طرح انتظامي را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود: در اين خصوص كه با هدف كاهش تلفات جاني و مالي همچنين برخورد با عاملان و توزيع كنندگان مواد محترقه در شهرستان اجرا شد، ماموران موفق شدند از ابتداي اين طرح تاكنون 170 هزار عدد مواد محترقه آتش زا و خطرناك را كشف و ضبط كنند.
اين مقام مسئول با بيان اينكه در مجموع عمليات ها 15 نفر از متخلفان  و عاملان توزيع مواد محترقه دستگير شدند تصريح كرد: 8 واحد صنفي متخلف نيز با حكم قضايي پلمپ و از ادامه فعاليت منع شدند. 
سرهنگ امير خاني در بخشي ديگر به اقدامات فرهنگي پليس در زمينه آموزش صنوف و واحدهاي تجاري در اين ايام اشاره كرد و تاكيد نمود: يکي از برنامه هاي ويژه در اين طرح برگزاري جلسات متعدد با صاحبان صنوف با محوريت پيشگيري و كاهش حوادث چهارشنبه آخر سال بود كه اكثر صنوف با اجراي دقيق نكات، پليس را در ايام همراهي و متاسفانه تعداد 8 صنف مرتكب تخلف شدند كه با آنان برخورد قانوني شد.
وي در پايان به برخي از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخرسال اشاره و خاطرنشان کرد: پليس با شادي هيچکس مخالف نيست اما به فرد يا افرادي خاص اجازه نخواهد داد به بهانه شادي، امنيت و آسايش ديگران را به مخاطره بياندازند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، محترقه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار