احمد خجسته رئیس اسبق کمیته ساحلی فدراسیون والیبال هم اکنون به عنوان دبیر کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا( AVC ) فعالیت می کند.

احمد خجسته رئیس اسبق کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در برخی مصاحبه ها خوانده ام که مسئولان کنونی کمیته ساحلی اعلام کرده اند که خجسته می توانست در اجلاس سالیانه کمیته ملی  AVC از مسابقات کیش که در ایران برگزار می شود حمایت کند که این کار را نکرده است.
 
وی تصریح کرد: به صراحت می گویم که نادر انصاری دبیر کمیته ساحلی و حسن منصوری رئیس کمیته ساحلی به عنوان مسئولان این بخش مهم فدراسیون هیچ اطلاعی از اتفاقات و برنامه های تنظیم شده از سوی اسیایی ها را ندارند.

طی صحبت های تلفنی که با انصاری داشتم که فایل صوتی آن هم موجود است ولی از تمام اتفاقات و تصمیمات آسیا در خصوص مسابقات ساحلی کیش ابراز بی اطلاعی کرده است.

وی گفت: نمی دانم چرا مسئولان کمیته ساحلی فدراسیون گناه بی اطلاعی و بی عرضگی خود را به گردن من می اندازند، نمی توانستم در اجلاس سالیانه کمیته ساحلی AVC از کارهایی که آنها باید انجام می دادند و نکرده اند دفاع کنم، این افراد از اتفاقات و تصمیمات کنفدراسیون آسیا پس از مصاحبه ای که من با پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران داشتم مطلع شدند.

خجسته افزود: من به دنبال تخریب همکاران خود نیستم ولی با وجود آنکه یکسال است در فدراسیون هیچ کاری نمی کنم اما اطلاعاتم از مسئولان کنونی کمیته ساحلی بیشتر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر من فقط برای کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا AVC کار می کنم و باید برای یک قاره که 42 کشور از آن عضو کمیته ساحلی هستند تصمیمات کلان بگیریم و به هیچ عنوان نماینده ایران نیستم، حال نمی دانم چرا مسئولان کمیته ساحلی ایران برای توجیه بی اطلاعی خود دنبال متهم می گردند./آق

برچسب ها: کمیته ، ساحلی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار