رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: 260 هزار سبد عیدانه در سراسر کشور برای نیازمندان شب عید در حال توزیع است.

 فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکتهای مردمی در فعالیتهای اجتماعی این سازمان گفت:  افزایش و هدایت کمک و مشارکتهای مردمی یکی ازر اولویتها و اهداف این سازمان در سال 92 خواهد بود.

وی با بیان اینکه احساس کردیم در جامعه مشکلات عدیده مخصوصا مشکلات معیشتی و درمانی وجود دارد گفت: بر همین اساس در شب عید براساس تعالیم اسلامی که باید نیاز دیگران را بر نیاز خود مقدم بدانیم اقدام به جمع آوری کمکها کردیم و تمامی پول جمع آوری شده از خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر بود که با آن 260 هزار سبد عیدانه  را در سراسر کشور تهیه کردیم.

وی افزود: 290 میلیارد ریال در طرح فرشتگان رحمت توسط خیرین و مردم جمع آوری شده بود و این در حالی است که سال گذشته این مبلغ تنها 50 میلیارد ریال بوده است.

رافع با بیان اینکه بسته اي در حال حاضر در میان نیازمندان توزیع می شود گفت: این افراد نیازمند توسط مددکاران داوطلب شناسایی شده و هیچ یک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند.

وی در پایان گفت: امسال داوطلبان، خیران و هنرمندانی که با سازمان داوطلبان هلال احمر همکاری می کنند لحظه تحویل سال را در کنار زلزله زدگان آذربایجان شرقی که اعضای خانواده خود را در این زلزله از دست دادند خواهند بود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار