معاون استاندار خراسان‌رضوی از آمادگی استانداری خراسان‌رضوی برای تفویض اختیار مدیریت بحران مشهد به شهرداری در چارچوب قوانین و مقررات خبر داد.

  
به گزارش باشگاه خبرنگاران گروه استانها از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در گردهمایی سالانه شهرداران خراسان‌رضوی اظهار کرد: تولید سندی حاوی موضوعات و مشکلات شهرهای استان و سازمان‌دهی مسئولیت‌ها، برای حل مشکلات اساسی شهرهای خراسان‌رضوی به ویژه مشهد امری ضروری است.

واحدی از آمادگی استانداری خراسان‌رضوی برای تفویض اختیار مدیریت بحران مشهد به شهرداری در چارچوب قوانین و مقررات خبر داد و افزود: پیش نیاز تحقق این مهم، فراهم شدن امکانات و شرایط لازم است.

وی همچنین از شهرداران استان و مدیران شهرداری مشهد خواست تا علاوه بر نظارت فنی قوی بر ساخت و سازها، اهتمام لازم برای پیاده‌سازی برنامه‌های نوروزی با رویکرد خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به زائران را در دستور کار قرار دهند.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: سرعت و تسهیل در پاسخگویی به ارباب رجوع، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، توجه به معماری ایرانی و اسلامی، توجه به ایجاد حجم مورد نیاز پارکینگ در شهرسازی از انتظارات مدیران کل عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از شهرداران است.

واحدی افزود: همچنین اولویت‌بندی در ارائه خدمات، پرهیز از برخوردهای دوگانه و صدور آرای متفاوت در موارد مشابه و خریداری تجهیزات مناسب آوار برداری از دیگر انتظارات مدیران کل حوزه عمرانی استانداری از شهرداران استان به ویژه مشهد است.

گفتنی است شهرداران در این جلسه، خواهان حمایت و همراهی استانداری برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی محدوده شهرها، همکاری دستگاه‌های مسئول با شهرداری در راستای ساماندهی زائران، ارائه خدمات شهری در مناطق کم برخوردار و حل مشکلات ناشی از زمین‌های قولنامه‌ای در مشهد شدند.

برچسب ها: مدیریت ، بحران ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.