استاندار استان مرکزی گفت: توسعه متوازن منطقه ای و توزیع عادلانه امکانات بزرگترین دستاورد دولت های نهم و دهم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، علی اکبر شعبانی فرد گفت : سیاست محوری دولت احمدی نژاد در شکستن فاصله دولت و مردم و و خدمت رسانی بهینه به ویژه به اقشار آسیب پذیر و ضعیف است.
وی اظهار کرد: تقویت پیوند مردمی و حاکمیت یکی از موفقیت های دولت احمدی نژاد است که در هشت سال اخیر به بار نشسته و در شرایط تحریم و فشار اقتصادی نیز روحیه ولایتمداری و همراهی با آرمان های نظام را تضمین کرده است.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: سیاستگذاری صحیح در سال های اخیر روند سرمایه گذاری صنعتی در استان ها را شتاب داده به طوری که در چهار سال اخیر با وجود همه فشارهای نظام سلطه در استان مرکزی 16 میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه صنعت انجام شده است.
شعبانی فرد اظهار کرد: این در حالی است که از سال 49 تا 86 در مجموع 24 میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه صنعت استان مرکزی محقق شده بود.
وی خاطر نشان کرد: ابتکار دولت در سفرهای استانی توانست اثرات عملی در تقویت زیرساخت های اصلی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشد و آهنگ توسعه عدالت محور را در استان ها شتاب بخشید.
استاندار استان مرکزی تصریح کرد: سیاستگذاری های راهبردی دولت های نهم و دهم سنگ بنایی مثبت برای شتاب بخشی عمران و توسعه کشور برای دولت های بعدی است./س
برچسب ها: توسعه ، توازن ، منطقه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.