مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با اشاره به افزايش بيش از هزار و 800 تخت به مجموع ظرفيت هتل ها و مهمانپذيرهاي استان در سال 91، اظهار داشت: هفت هتل آپارتمان، يك اقامتگاه كوهستاني و دو هتل، اقامتگاه هاي گردشگري جديد استان را در نوروز 92 تشكيل مي دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، تراب محمدي در نشست با خبرنگاران افزود: اين هفت هتل آپارتمان در شهرهاي تبريز، مراغه و هشترود افتتاح شده اند.

وي دو هتل تازه افتتاح شده را نيز مربوط به شهرستان هاي عجب شير و كليبر خواند و گفت: اقامتگاهي كوهستاني با 10 ويلا در چهار كيلومتري پيست اسكي سهند افتتاح شده كه مي تواند گردشگران بسياري را به سوي خود جذب كند.

محمدي با اشاره به نوسازي و بهسازي 12 مهمانپذير استان در سال جاري نيز يادآور شد: روند نوسازي اماكن اقامتي آذربايجان شرقي سال گذشته با بهبود وضعيت هتل ها آغاز شده و امسال با بهسازي مهمانپذيرها ادامه يافته است.

قائم مقام رئيس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور خاطرنشان كرد: آمادگي 56 كمپ گردشگري، 57 واحد سرويس بهداشتي، نمازخانه و مجتمع رفاهي بين راهي باتاسيسات جنبي و نيز آمادگي مدارس و كلاس هاي درس براي اسكان گردشگران فرهنگي و عادي ديگر اقدامات آذربايجان شرقي براي پذيرايي از گردشگران نوروزي در زمينه اسكان به شمار مي رود.

محمدي با تاكيد بر اينكه امسال توجه به تمامي ذائقه هاي گردشگري در اولويت اقدامات براي اسكان در نظر گرفته شده بود، اظهار اميدواري كرد: در نوروز 92 گردشگراني با هر سليقه و توان مالي مي توانند از امكانات اسكان آماده شده در استان بهره مند شوند.

وي همچنين از آمادگي و تلاش تمام اعضاي ستاد دائمي تسهيلات سفر آذربايجان شرقي براي فراهم آوردن سفري شاد، ايمن و با خاطره اي خوب براي گردشگران در نوروز سال 92 خبر داد./ع

برچسب ها: اقامتگاه ، گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.