فرماندار مرودشت از تصویب 107 طرح کشاورزی در این شهرستان به ارزش 22 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، سید یدالله حسینی از تصویب 107 طرح به ارزش 12میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح‌ها در زمینه مکانیزاسیون، امور دام، صنایع و منابع طبیعی فعالیت می‌شود.

این مسئول با تشریح اهمیت اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی این شهرستان، گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال 120 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به شکل غیرمستقیم ایجاد می‌‌شود.

رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی مرودشت در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون 330 طرح کشاورزی به تصویب رسیده که ارزش ریالی آن 22میلیارد تومان بوده و به متقاضیان پرداخت شده است.

حسینی در ادامه با قدردانی از زحمات اعضای کارگروه و رؤسای بانک‌های عامل به خاطر هم‌افزایی و همکاری در ارائه نظرات کارشناسی و تحقق واگذاری تسهیلات بانکی به متقاضیان، خواستار ادامه یافتن فعالیت این کارگروه با جدیت بیشتر در سال آینده شد.

وی در پایان از ارزیابی و آنالیز عملکرد بانک‌های عامل خبر داد و خواستار همکاری بیشتر آن‌ها با این کارگروه و تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد./س

برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، اشتغال زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.