"يائير لاپيد" رهبر حزب تازه تاسيس "يش عاتيد" و مجري پيشين تلويزيوني كه در انتخابات اخير پارلماني (كنست) رژيم صهيونيستي توانست موفقيت غير قابل انتظاري را در مورد ائتلاف تحت رهبري نتانياهو بدست آورد به وضعيت وخيم اقتصاد رژيم صهيونيستي اذعان کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از يوديعوت آحارونوت، وي كه نامزد كسب مقام وزارت دارايي رژيم صهيونيستي شده است اخيرا در صفحه شخصي خود در يكي از شبكه هاي اجتماعي در مورد وضعيت اقتصادي بحراني رژيم صهيونيستي نوشته است "حل مشكلات اقتصادي رژيم صهيونيستي كار آساني نيست. من در صورت انتخاب به عنوان وزير دارايي جنگي را براي دفاع از حقوق طبقه متوسط آغاز خواهم نمود، حقوقي كه در طول دو دهه گذشته از آنان سلب شده است. همه چيز بدتر از آن چيزي كه بتوان آن را بهبود بخشيد."
يوديعوت آحارونوت، وي كه نامزد كسب مقام وزارت دارايي رژيم صهيونيستي شده است اخيرا در صفحه شخصي خود در يكي از شبكه هاي اجتماعي در مورد وضعيت اقتصادي بحراني رژيم صهيونيستي نوشته است "حل مشكلات اقتصادي رژيم صهيونيستي كار آساني نيست. من در صورت انتخاب به عنوان وزير دارايي جنگي را براي دفاع از حقوق طبقه متوسط آغاز خواهم نمود، حقوقي كه در طول دو دهه گذشته از آنان سلب شده است. همه چيز بدتر از آن چيزي كه بتوان آن را بهبود بخشيد." 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار