سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بازیکن جدیدی به اردوی تیم ملی به جز محمد باقری معتمد اضافه نخواهد شد.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: از اول هم بحث شایسته سالاری را در اولویت قرار دادیم و برای اینکه حرف و حدیثی در کار نباشد تمام بازیکنان را به برگزاری  پیکارهای انتخابی تیم ملی و داوران واگذار کردیم و به آنها اعلام کردیم که هر بازیکنی مدعی حضور در تیم ملی است باید در این مسابقات، به حقش برسد.
اعتقادی به ضربات مشت نداریم
وی در خصوص باخت غیر قابل پیش بینی برخی اردونشینان در پیکارهای انتخابی تیم ملی گفت: بهزاد ایلخانی سبک بازی اش با سایر بازیکنان یکی نیست و بیشتر از ضربات مشت استفاده می کند در صورتیکه در مسابقات جهانی برای این ضربات امتیازی محسوب نمی شود. به همین دلیل از داوران خواستیم در رقابت های انتخابی به ضربات مشت امتیازی ندهند و ایلخانی هم با توجه به برگزاری این شیوه از مبارزه بازنده بود. سجاد مردانی و محمد امامی بازیکنان خوب لیگ برتر هم باخت برایشان لازم بود و باید می پذیرفتند و این طور نیست که حریفانشان را به راحتی شکست می دهند.
غرور کاذب شکسته شد
وی ادامه داد: در واقع باخت امامی و مردانی باعث شد تا غرور کاذبشان شکسته شود هر چند که امامی آسیب دیده بود. امید عمیدی و پیام قبادی در لیگ بازی های شایسته ای داشتند و در انتخابی ها هم تا حدودی خوب بودند.
تکواندوکاران در جهانی دچار مشکل می شوند
کریمی تاکید کرد: در مجموع در پیکارهای انتخابی تیم ملی از اکثر ملی پوشان ناراضی ام چون تحت تاثیر جو مسابقات استرس داشتند و قطعا در رقابت های جهانی هم دچار مشکل خواهند شد. برخی بازیکنانی که فکر می کردیم در مسابقات دیروز برنده باشند نتوانستند خوب بازی کنند و علی رغم برتری در تمرینات، باختند.
نگاه ویژه ای به شاگردانم ندارم
سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه شاگردانش برتری خاصی نسبت به سایر بازیکنان در مسابقات انتخابی نداشتند، گفت: به شاگردانم نگاه ویژه ای در پیکارهای انتخابی نداشتم. سجاد مصطفوی بازیکن تیمم در لیگ ، باید در تیم ملی قرار می گرفت و در لیگ برتر هم بازی های خوبی به نمایش گذاشته بود اما با توجه به دو باختش در مسابقات انتخابی مجبور شدم از جمع اردونشینان حذفش کنم.
کرمی روش بازی اش را تغییر دهد
وی در خصوص باخت مجدد یوسف کرمی در مسابقات انتخابی تیم ملی یادآور شد: به هر حال حریف کرمی بازیکن بسیار خوبی است و بهتر از او کار کرد. سیستم بازی او با روش بازی های جدید هم خوانی ندارد و باید روش مسابقاتش را تغییر دهد. یوسف کرمی باید برای استفاده از ضربات بالا جرات نشان دهد. در واقع مشکل وی در المپیک هم همین مورد بود.
زمانی برای مصدومان نداریم
وی در خصوص حذف کورش رجلی و احمد محمدی از جمع نفرات اردونشین گفت: با زمانی که در اختیار داریم و دوران نقاهت زیاد این دو بازیکن مصدوم نمی توانیم آنها را در اردوها حفظ کنیم. در دور جدید اردوهای تیم ملی در ابتدای سال 92 هم با ورود به بحث تخصصی، تمرینات سخت تری خواهیم داشت که مصدومان نمی توانند هم پای سایر بازیکنان باشند.
در وزن چهارم مشکل داریم
سرمربی تیم ملی افزود: دیگر بازیکنی به اردوها اضافه نخواهد شد و تنها تکواندوکاری که به اردوی تیم ملی می تواند راه یابد و به او فرصت داده می شود، محمد باقری معتمد است چون در وزن چهارم مشکل داریم و شرایط تیم ملی در این وزن مناسب نیست اما در سایر اوزان وضعیت خوبی داریم و مشکلی نیست.
بازیکن بی تعصب به درد تیم ملی نمی خورد
وی در مورد اظهارات قبلی اش در مورد بی تعصبی برخی بازیکنان افزود: این قبیل بازیکنان به باشگاه های خود تعصب ندارند. بازیکنی که در لیگ هشت بازی انجام می دهد و 6 مسابقه را بازنده می شود و در پیکارهای انتخابی برای خودش خوب بازی می کند، تکواندوکار بی تعصبی است و برای حضور در تیم ملی هم مناسب نخواهد بود چون اگر تیم باشگاهی برایش مهم نباشد به طور حتم تیم ملی هم برای او اهمیتی ندارد./آق

 

برچسب ها: تکواندو ، انتخابی ، کرمی ، معتمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار