مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس گفت :حجم سرمایه گذاری در احداث مسکن مهدر فاز های مختلف در شهرستان پردیس پنج ئهزار میلیارد تومان است .

هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :پروژه 30 هزار واحدی کوزو را در مسکن مهر داریم که در دوره دولت نهم و دهم و حدود 96 هزار واحد مسکن مهر هشت هزار واحد آن تکمیل و به متقاضیان ارائه شده است و ما بقی هم در فاز های هشت و پنج و نه و یازده شهرستان پردیس در حال انجام است .

وی ادامه داد :شرکت کوزو در مسکن مهر ماهیت ایرانی دارد و با همکاری شرکت ترک کار احداث مسکن را انجام می دهند در این پروژه که کار آن از خرداد ماه 91 شروع شده است و حدود 524 بلوک 15 طبق است که داخل این بلوک ها 59 واحد است و یک واحد هم برای تاسیسات در نظر گرفته شده است و متراج مفید آنها حدود 80 متر است و مساحت آن حدود 106 متر مربع است .

رئیس شرکت عمران شهر پردیس تصریح کرد : حجم سرمایه گذاری ها از طرف دولت محترم در مسکن در شهر پردیس انجام شده حدود پنج هزار میلیارد تومان است که اعتبار بسیاری از وزارت خانه ها بیشتر است و خود وزارت مسکن و راه و شهرسازی اعتبارش کمتر از پنج هزار میلیارد تومان است و حجم سرمایه گذاری ها در شهر پردیس حدود پنج هزار میلیارد تومان است .

هدایت با اشاره به تدابیر خوب انجام شده توسط وزارت مسکن و راه وم شهر سازی و استانداری تهران اضافه کرد : تدابیر خوبی وزیر راه و شهرسازی با عنایات استاندار تهران انجام داده اند اینست که در پروژه های مسکن مهر در شهرستان پردیس احداث رو بنا ها و زیر بناها در کنار ساخت واحد ها انجام می شود که با توجه به مشکلاتی که در پروژه های قبلی مسکن مهر بود کار واحد ها انجام می شد ولی به علت نبود زیر بنا ها و رو بنا ها ما نی توانستیم پروژه ها را افتتاح کنیم بحثی که در پرند پیش آمد.

رئیس شرکت عمران شهرستان پردیس ابراز داشت : به خاطر این موضوع ما بحث زیر بنایی آب و گاز و مخابرات را خودمان انجام می دهیم در کنار زیر بناها موضوعات رو بنا ها مانند مساجد و مدارس و امکان انتظامی و بهداشت و درمان و فرهنگی در کنار ساخت واحد ها انجام می شود وئ به محض افتتاح این واحد ها ما می توانیم در کنار آن خدمات عمومی را هم در پروژه هایمان داشته باشیم و خدمات عمومی را به متقاضیان تحویل دهیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.