رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 127 کیلوگرم تریاک توسط ماموران انتظامی فارس در شهرستان‌های اقلید، جهرم، نی ریز، داراب، کازرون و لامرد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی در چند عملیات جداگانه 127 کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های اقلید، جهرم، نی ریز، داراب، کازرون و لامرد کشف کردند.

محمد اسماعیل مصری با بیان اینکه این مواد در بازرسی از شش خودرو و سه منزل کشف شده است، ‌افزود: در این زمینه شش خودرو سواری توقیف و شش قاچاقچی و سه خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش همچنین متهم فراری که جرایم متعددی را در شهرستان مرودشت مرتکب شده بود، پس از یک سال و نیم فرار، توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی ابرج، از حضور متهم فراری و در تعقیب در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع شدند.

علی شیبانیان افزود: ماموران، با توجه به احکام متعدد قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهم، بلافاصله در محل حاضر شدند و وی به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد.

وی گفت: با تلاش ماموران و به‌کارگیری تدابیر ویژه پلیسی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: حمل سلاح غیرمجاز، صدور چک بلامحل، نزاع و درگیری، تهدید با چاقو، کلاهبرداری و ده‌ها مورد دیگر از جمله جرایم ارتکابی این متهم است.

شیبانیان خاطرنشان کرد: دستگیری متهمان متواری در دستور کار انتظامی شهرستان مرودشت قرار دارد و در صورتی که این افراد برای برخورداری از رافت اسلامی خود را به مراجع قضایی و انتظامی معرفی نکنند، ‌توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌شوند.
برچسب ها: فارس ، تریاک ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.