آمنه دادگران دانشجوی دکترای تخصصی آموزش پرستاری در پایان نامه خود به تبیین تئوریک یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری پرداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران افزود: یادگیری بالینی یکی از اجزای مهم برنامه آموزش پرستاری است، یادگیری فرآیندی فعال است که شناسایی آن به مدرس نیاز است آموزش موثرتری ارائه نماید.
 
وی گفت: یادگیری بالینی یکی از مباحث مهمی است که باعث درک اهمیت عملکرد دانشجویان پرستاری در محیط بالینی و تاثیر آن بر گسترش حرفه پرستاری می شود.
 
این دانشجو تصریح کرد: توجه به هر یک از مراحل مختلف یادگیری بالینی می تواند منجر به فراهم کردن شرایط بهتر برای یادگیری شود.
 
وی خاطر نشان کرد: با فراهم آوردن شرایط از قبیل آشنایی تدریجی دانشجو با شرایط واقعی، گزینش دانشجویان پر تحمل تر، ارتقای استانداردهای آموزشی بیمارستان ها می توان به دانشجو برای کسب شایستگی بالینی کمک نمود./ع2
برچسب ها: پرستار ، آموزش ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار