فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از اجرای طرح زوج و فرد از شنبه 26 اسفند لغایت تا پایان روز 16 فروردین سال 92 خبر داد.

سردار بهمن امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تسهیل رفاه رائرین طرح زوج و فرد برای نخستین بار در مشهد مقدس از 26 اسفند تا پایان روز 16 فروردین اجرا می شود.

وی در ادامه بیان کرد: تدابیر ویژه ترافیکی در روزهای سال تحویل و روز اول سال 92 اجرا می شود که طی آن از تردد هر گونه وسایل نقلیه در خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) ممانعت به عمل می آید و در صورتی که وسایل نقلیه ای وارد طرح شود برابر قانونی جریمه خواهد شد.

اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در مشهد سراسری می شود

سردار امیری مقدم افزود: بعد از اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز معایب و محاسن این طرح بررسی می شود و در صورت تایید و کارهای کارشناسی شده ی این طرح به طور سراسري اجرا می شود.

وی اذعان کرد: ماموران ما در حوزه راهنمایی و رانندگی پلیس راه و انتظامی در آماده باش 100 درصدی به سر می برند؛ در بعد از استان تهران استان خراسان رضوی به عنوان دومین استان برنامه تلویزیون سفر بخیر را از 25 اسفند بر روی آنتن خواهد برد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز برای سهولت در رفت و آمد زائرین سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بسیج شدند و آماده ارائه هرگونه خدمات به زائرین محترم هستند و صنف اماکن نیز بر عملکرد و تخلفات واحدهای صنفی نظارت دارند./ز

برچسب ها: خراسان ، طرح ، لغایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار