عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با روشنگری های حکیمانه رهبری، فتنه 88 جارو شد گفت: منافقین امروز فرزندان گروهک نهضت آزادی هستند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی در همایش همگام با ولایت، همراه با بصیرت افزود: مساجد محل رفت و آمد جوانان، نهضت رشد علمی و انرژی هسته‌ای ایران و سنگرهای کلیدی کشورمان است.

وی افزود: وقتی برنامه‌ای نداشته باشیم به طور حتم دشمن برای ما و جوانان ما برنامه‌ریزی می‌کند ولی برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده دشمن را متوقف می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری نبود برنامه و طرح مستقل را سبب ایجاد گرایشات کمونیستی و از این قبیل در دانشجویان توصیف کرد و ادامه داد: امام آمد و برای براندازی حکومت شاهنشاهی طرح و برنامه ‌داد و از آن زمان پیشروی اسلام در بین مردم آغاز شد و چپ‌ها متوقف شدند.

حائری‌‌شیرازی با اشاره به اینکه امروز در عالم، براندازی آمریکا و صهیونیست‌ها به‌عنوان یک مسئله روز مطرح است، تصریح کرد: اینکه آمریکا اصرار به مذاکره با ایران دارد برای این است که از ذهن ما عنوان براندازی را خارج کرده و مدعی توافق ایران با امریکا شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حلقه‌های صالحین بسیج، سنگرهای کلیدی برای ارتباطات جوانان و اتصال خانواده‌ها به یکدیگر در کشور است.

حائری‌‌شیرازی با بیان اینکه رهبری نظام از پشتوانه بسیار قوی برخوردار است، گفت: در جریان انتخابات 88 و روشنگری مردم توسط مقام معظم رهبری، تظاهرات 9 دی پیش آمد و فتنه جارو شد/س  


برچسب ها: عضو ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.