استاندار خراسان رضوي در پيامي از مردم براي حضور در مراسم سخنراني مقام معظم رهبري همزمان با آغاز سال نو دعوت كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد پيام محمد حسين فروزان‌مهر به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سالي موفق و سرشار از افتخارات ماندني در حال گذر و نوروزي ديگر در راه است تا ملت شاكر و سرافراز ايران اسلامي سجاده نشين مهر و رحمت الهي باشند و از درگاه ربوبي حضرتش در تداوم ايفاي رسالت الهي خويش توفيق مسالت نمايند.

سال‌هاست در سرزمين خورشيد بشارت آغاز سال نو، نويد بخش ديداري دوباره و تجديد بيعتي تازه با سكاندار انقلاب اسلامي است. در طليعه هر بهار در شهر امام رضا(ع)، نغمه زندگي جان‌بخش تر از هميشه گوش نواز دل‌هاي بي قراري‌ست كه در همايش عظيم عاشقان ولايت در فضايي آكنده از عشق ورزي و وفاداري به ديدار مراد خويش مي‌شتابند تا از بيانات ناب رهبر فرزانه انقلاب توشه راه برگيرند.

به لطف الهي در نوروز امسال نيز اين فرصت مبارك فراهم است تا رايحه دلنشين ولايت، پايتخت معنوي كشور را معطر سازد و جهان اسلام از جوار نور باران رضوي مخاطب ولي امر مسلمين باشد. بي ترديد ضمير پاك وفاداران انقلاب و رهروان حركت بزرگ بيداري اسلامي در پي يكسال مقاومت جانانه در برابر توطئه هاي شوم استكبار، عطشناك جرعه جرعه كلام رهبري‌ست تا واژه واژه آن‌را در مسير مبارزه، مشعل راه خود سازد.

براي مردم ولايتمدار و بصير ايران اسلامي نيز لحظات معنوي اين ديدار فرصت مغتنمي است تا همچون گذشته با خوشه چيني از سخنان مقتدا و امام خويش، نقش تاريخي خود را در سال پيش‌رو در مسير تداوم عزت و سرافرازي ايران اسلامي و همچنين نااميدي و ذلت دشمنان كوردل مرور نمايند.

با تبريك فرارسيدن سال نو و عرض خير مقدم به محضر مبارک ولایت امر حضرت امام خامنه‌ای(حفظ‌ا...تعالی) بدين‌وسيله از قشرهاي مختلف مردم متدين و هميشه در صحنه و زائران حريم ملكوتي حضرت ثامن الحجج(ع) جهت حضور در اين آيين با شكوه كه ساعت 15:30 اول فروردين ماه 92 در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌گردد، دعوت به‌عمل مي آورد.

اطمينان دارم حضور انبوه شيفتگان ولايت در اين مراسم، يكبار ديگر صحنه هايي به ياد ماندني از همدلي و وحدت دشمن شكن و پيوند ناگسستني مردم با مقام عظماي ولايت را در برابر چشمان حيرت زده جهانيان به نمايش خواهد گذاشت./س


برچسب ها: دعوت ، استاندار ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.