اعضای تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با نارضایتی از شرایط بازی چهارم فینال از حضور پرقدرت در دیدار پنجم خبر دادند.

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از باخت دوم تیمش به مهرام توضیح داد: به تیم مهرام به خاطر بردشان تبریک می گویم و به بازیکنان خودم بیشتر تبریک می گویم چرا که با وجود نبود تماشاگر ما بهتر بازی کردیم.

وی در مورد اعتراض به صحنه آخر بازی تاکید کرد: جریان را همه دیدند و قضاوت را به بینندگان واگذار می کنم.

ترقه ای ده میلیون تومانحساب کردند!

سرمربی پتروشیمی در پاسخ به سوالی در مورد جریمه تیمش در کمیته انضباطی به شوخی گفت: با ما ترقه ای 10 میلیون تومان حساب کردند. واقعا فکر می کنم این جریمه دشمنان ما را خوشحال کرد و با وجود احترامی که برای فدراسیون بسکتبال قائلم اما نبودن تماشاگر واقعی و آمدن تماشاگر اجاره ای به بسکتبال لطمه می زند. قبول دارم که برگزار کنندگان بازی در ماهشهر هم کار خود را درست انجام نداند و باید جریمه می شدند اما نه به این شکل.
حاتمی درباره بازی پنجم تاکید کرد: ما با قدرت به بازی پنجم می آییم. از نظر انگیزه هم اینطور نیست که از حریف کمتر انگیزه داشته باشیم. بازیکنان ما در این دو بازی زحمت زیادی کشیدند و تنها یک حادثه باعث از دست رفتن بازی شد.

وی در مورد بازیکنان خارجی خود توضیح داد: سانی بازیکن بزرگی است اما در این دو دیدار در حد خودش نبود. جابر هم در شرایط بازیهای فینال دچار مصدومیت شده است. فشار مسابقات باعث صدمه زیاد بازیکنان در تیم ما می شود.

سهراب نژاد: برخورد با جابر واقعا خطا بود

حامد سهراب نژاد هم در مورد بازی چهارم فینال به خبرنگار ما گفت: ما روند خوبی داشتیم و بازی هم دستمان بود اما در دقیقه آخر اشتباه کرده و باعث نزدیک شدن و رسیدن تیم مهرام شدیم. در 15 ثانیه آخر هم آنها با یکگلپیش افتادند. ما با گرفتن یک وقت استراحت، به دنبال اجرای یک سیستم حمله بودیم که بازیکن خارجی توپ را گرفت و روی این بازیکن خطا شد، آن صحنه واقعا هم خطا بود و در تمام دنیا این خطا اعلام می شود حالا یا داور اشتباه کرده و یا نظرش خلاف این بوده است.

وی ادامه داد: بازی ای که دو بر یک در آن پیش بودیم به 2-2 تبدیل شده و به دیدار پنجم کشید. امیدوارم در بازی پنجم تمرکز خود را بالا برده و اختلاف را به حدی بالا ببریم که جبران آن برای حریف سخت شود.

تماشاگر نباید جلوی قهرمانی ما را بگیرد

کاپیتان پتروشیمی که در سری فینالها بازی بسیار خوبی برای تیمش انجام داد در مورد از دست دادن میزبانی بازی پنجم تاکید کرد: در چند دقیقه آخر بازی دیروز پنج خطایی شدم و اختلافمان با حریف هم زیاد شد. در نهایت این باعث ضررمان شد و تهران با این اختلاف میزبان بازی پنجم خواهد بود. البته برای ما که می خواهیم قهرمان شویم نباید تماشاگران حریف عاملی برای جلوگیری از قهرمانی شود.

سهراب نژاد در مورد راحت از دست دادن فاصله امتیازی توضیح داد: به نظرم وقتی خستگی بازیکنان زیاد می شود، اشتباهات آنها هم بالا می رود. امروز هم دو بار اختلافی 10 تا 12 امتیازی به وجود آوردیم اما بازی را از دست دادیم. در زمان جلو افتادن با تصور تمام شدن کار، تمرکز بازیکنان از دست می رود و برای حل این موضوع باید با آنهاحرف بزنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار