اعضای تیم بسکتبال مهرام از انتظار و اطمینان برای پیروزی در دو بازی آخر مقابل پتروشیمی صحبت کردند.

مهمد بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: همانطور که انتظار داشتیم فینال را به بازی پنجم کشاندیم. دقیقا به همان شکلی که تیم پتروشیمی در دیدار دوم دو تیم شانس بیشتری در پایان کار داشت این بار هم ما در پایان کار شانس آوردیم.
وی ادامه داد: در بازی روز شنبه با توجه به 2-2 مساوی بودن دو تیم ، هر کدام که بهتر بازی کرده یا شانس بهتری داشته باشیم، برنده خواهیم شد.
سرمربی مهرام حاضر نشد در مورد اعتراضات پایان بازی تیم ماهشهری پاسخ بدهد.

حاجیان: بازی پنجم را هم می بریم

وحید حاجیان هم در مورد بازیهای سوم و چهارم مقابل پتروشیمی تاکید کرد: از قبل هم مطمئن بودم که این دو بازی را می بریم حالا هم در مرود بازی پنجم اطمینان دارم چون سال قبل هم در تیم پتروشیمی همین اتفاق افتاد. زمانی که 2 بر صفر در مرحله نیمه نهایی از تیم ماهان عقب افتادیم از برنده شدن خود مطمئن بودیم و در نهایت هم با نتیجه 3 بر 2 تیم اصفهانی را در مجموع شکست داده و به فینال رسیدیم حالا هم در بازی شنبه مطمئنا تیم حریف روحیه ضعیفتری بعد از دو باخت پیاپی مقابل مهرام خواهد داشت.
وی در مورد بازی خود اشاره کرد: بعد از دو دیدار ماهشهر تمرکز زیادی کردم تا در این دو دیدار در صورت ورود به زمین به تیم کمک کنم و شکر خدا این اتفاق هم افتاد و بازیها برایم خوب بود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار