بانک ملي براساس مصوبه بانک مرکزي، در خصوص حذف 20 درصد شعب بانکها و واگذاري شرکت هاي مجموعه خود ساماندهي شعب غير اقتصادي را در دستور کار قرار داده است.

فرشاد حيدري مديرعامل بانک ملي ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بانک ملي درصدد بررسي شعب غير اقتصادي خود با توجه به مسائل اجتماعي که تاثيرگذار بر روي عملکرد شعب است، در حال بررسي حذف شعب غير اقتصادي خود است.
وي تصريح کرد: در اين رابطه برخي از شعب در هم ادغام و يا حذف مي شوند که اين کار با توجه به وضعيت سطح خدمات رساني به مردم انجام مي شود.
وي در خصوص ساماندهي شرکت هاي وابسته به بانک ملي گفت: طبق قوانين و مصوبات هيئت مديره اين بانک، عمده شرکت هاي وابسته به بانک ملي در آينده نزديک براي عرضه و فروش آماده مي شود و برخي ديگر مثل کارگزاري و صرافي همچنان در اختيار بانک باقي مي ماند.
وي در خصوص ويژگي هاي شبکه رعد ملي گفت: اين شبکه شامل حذف کارت هاي بانکي از بخش بانکداري الکترونيک است که فاز اول آن براي دستگاه هاي POS نصب شده و درفاز بعدي اين شبکه بر روي دستگاه هاي ATM نصب مي شود.
وي در پايان گفت: در اين شبکه مردم به جاي آنکه کارت هاي متعدد داشته باشند، از طريق گوشي هاي خود مي توانند اقدام به برداشت و نقل و انتقال پول کنند.
بايد اين توضيح را بدهيم، اما اگر کسي همانند گذشته خواهان دريافت تسهيلات بانکي از طريق کارت هستند، همچنان برايشان کارت صادر مي شود.

برچسب ها: بانک ، اقتصادی ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار