يکي از رهبران جمعيت اسلامي الوفاق بحرين از رژيم آل خليفه خواست دانشجويان زنداني در اين کشور را آزاد کند تا بتوانند تحصيل خود را از سر بگيرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ احمد العلوي در نشست خبري در دومين سالگرد يورش مزدوران آل خليفه به دانشگاه بحرين در منامه افزود: رژيم بحرين ابتدا حقوق بشر را نقض کرد و سپس قربانيان اين اقدامات خود را محاکمه کرد. 

العلوي گفت: سريال بازداشت، شکنجه، اخراج و محاکمه دانشجويان و اساتيد دانشگاه هاي بحرين همچنان ادامه دارد. ما از رژيم بحرين انتظار داشتيم که اين دانشجويان را تشويق کند، نه اينکه محاکمه و اخراج شوند. ما متاسفانه با رژيمي روبرو هستيم که بخش زيادي از ملت بحرين را دشمن خود مي داند و بر اين اساس با آنها برخورد مي کند. 

وي خاطر نشان کرد: گروههاي شبه نظامي وابسته به رژيم با همکاري نظاميان رژيم حاکم به دانشگاه بحرين حمله کرده بودند. امروز همچنان بسياري از دانشجويان با تعقيب قضايي و محاکمه روبرو هستند. دو روز پيش هم چهار دانشجوي ديگر بحريني بازداشت شدند. 

اين عضو برجسته جمعيت الوفاق بحرين گفت: از روز سيزده ماه مارس سال 2011 تاکنون بسياري از معلمان و پزشکان بحريني هم اخراج و محاکمه شده اند. صد و سي و هشت دانشجوي بحريني تاکنون محاکمه و چهارصد و بيست و هفت دانشجو هم به دلايل طايفه اي و سياسي اخراج شده اند. رژيم بحرين هفتاد بورس تحصيلي دانشجويان را هم لغو کرد. 

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: بحرین ، آزادی ، الوفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار