سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای همه پرسپولیسی ها این موضوع مهم است که این تیم در کجای جدول قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس اظهار داشت: ابتدا به دلیل اینکه آخرین کنفرانس خبری خود را در سال 91 برگزار می کنم عید را پیشاپیش به همه هموطنانم تبریک می گویم اما در خصوص بازی با مس باید اشاره کنم که تیم ما وضعیتی مشابه با کرمانی ها دارد و این بازی برای ما از حساسیت زیادی نیز برخوردار است و ما باید به طور حتم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم چرا که برای همه پرسپولیسی ها مهم است که در پایان فصل در کجای جدول رده بندی قرار گیریم چرا که خوشحالی هواداران برای ما از همه مسایل مهمتر است و ما وظیفه داریم هواداران خود را با خوشحالی به استقبال بهار 92 بفرستیم.

وی تصریح کرد: تنها بازیکنی که در دیدار با مس کرمان نمی تواند ما را همراهی کند علی کریمی است زیرا وی نتوانسته هنوز به شرایط آرمانی خود بازگردد.

گل محمدي افزود: اینکه برخی اشاره می کنند که پرسپولیس در جام حذفی با انگیزه از لیگ برتر بازی می کند باید تأکید کنم که این شرایط ناخواسته بوجود می آید و بازیکنان ما برای کسب این جام انگیزه فراوانی دارند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ادامه داد: اینکه شایعه شده من لیست مازاد باشگاه را به رویانیان ارائه کرده ام اشتباه است چرا که معتقدم یک سرمربی باید نادان باشد که در این برهه زمانی دست به چنین کاری بزند.

وی خاطر نشان کرد برای پرسپولیس فرقی نمی کند که در بازی مقابل داماش گیلان در تهران بازی کند یا در رشت زیرا ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن کسب جام حذفی توسط سرخپوشان پایتخت است اما اعتقاد من بر این است که بازیکنان ما در خارج از خانه به مراتب بهتر از بازی های داخل خانه ظاهر می شوند./مح
برچسب ها: گل محمدی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار