با وجود حواشی زیادی که در طول مسابقات پلی آف لیگ برتر والیبال بوجود آمده است اما حتی یکبار هم کمیته انضباطی برای رسیدگی به این اتفاقات تشکیل جلسه نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از زمان شروع مسابقات پلی آف لیگ برتر والیبال تاکنون در اکثر بازی ها شاهد بروز جنجال و حاشیه یا از سوی بازیکنان و کادر و یا از سوی تماشاچیان تیم ها بودیم اما متأسفانه حتی یک بار هم کمیته انضباطی برای رسیدگی به این مسایل جلسه ای تشکیل نداده است.

منوچهر پورحسنی رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در خصوص جلسه کمیته انضباطی از ابتدای رقابت های پلی آف تا حدودی سهل انگاری شد که من نمی دانم ریشه آن و مقصر عدم تشکیل این جلسات کیست و به همین دلیل مجبور هستیم تا پایان لیگ این روند را ادامه دهیم و کميته انضباطي تشکيل ندهيم.

وی تصریح کرد: اگر ما در هفته اول پلی آف نسبت به رسیدگی به حواشی مسابقات اقدام کرده و با متخلفان برخورد می کردیم دیگر شاهد این مسایل نبودیم ولی حالا که شده و ما نمی توانیم کار دیگری جز صبر برای پایان بازی ها و سپس تشکیل جلسه را داشته باشیم.

پورحسن در پاسخ به این سئوال که پرتاب ترقه از سوی تماشاگران ورامینی در بازی شب گذشته که عامل ترک سالن از سوی ولاسکو شد، را چه زمانی بررسی می کنید؟ گفت: بعد از بازی فینال کمیته انضباطی تشکیل می دهیم و رأی صادره را برای لیگ سال آینده لحاظ خواهیم کرد./مح
برچسب ها: پورحسن ، پلی آف ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار