مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: العین بهترین تیمی بود که استقلال امسال با آنها بازی می کرد و بهترین بازی را هم مقابل این تیم اماراتی انجام داد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی با العین بهترین بازی استقلال بود و خیلی خوب بازی کرد چون العین بهترین تیمی بود که استقلال امسال با آنها بازی کرده است، البته اگر استقلال گل اول را نمی زد، کارش سخت می شد چون العین در ورزشگاه آزادی صاحب چند موقعیت شد که خطرناک بود.
استقلال در بازی برگشت مقابل العین در امارات خیلی اذیت خواهد شد به همین دلیل باید کاملا مراقب این تیم باشد.

مهاجم سابق تيم فوتبال استقلال در مورد شانس صعود استقلال از گروهش گفت: فکر می کنم استقلال پتانسیل صعود از گروهش را دارد و شانس صعود به عنوان تیم دوم را خواهد داشت هر چند که به عنوان تیم اول هم می توان صعود کند. استقلال در سخت ترین گروه است و باید حمایت شود.
باید به غیرت بچه های استقلال آفرین گفت چون یک ریال هم پول نگرفته اند و همچنان به کارش ادامه می دهند.

لطیفی در پایان و با اشاره به بازی های لیگ برتر گفت: استقلال در آخرین بازی سال 91 باید به مصاف نفت تهران برود که بازی بسیار مهمی برای استقلال است. در واقع استقلال تا پایان لیگ 5 فینال دارد و اعتقادم بر این است با اینکه 3 امتیاز جلوتر از سپاهان است اما کار بسیار سختی برای قهرمانی دارد و کوچک ترین لغزش می تواند آنها را از جام دور کند./مح
برچسب ها: لطیفی ، استقلال ، العین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار