در راستای بهره برداری و عملیاتی نمودن کد خدماتی 1550 این امکان برروی شبکه خطوط تلفن همراه ایرانسل گسترش یافت .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، معاون فنی و نگهداری این اداره کل ضمن اشاره به مزایای این امکان بیان داشت : در راستای بهره برداری و عملیاتی نمودن کد خدماتی 1550 برروی خطوط تلفن ثابت شهر بندرامام خمینی(ره) و همچنین خطوط تلفن شبکه همراه اول خوشبختانه کد مذکور هم اکنون برروی شبکه خطوط تلفن همراه ایرانسل نیز در بندرامام خمینی (ره)و بنادر تابعه استان راه اندازی گردید .

معاون فنی ونگهداری تصریح کرد: دریانوردان مشترک خطوط ایرانسل از این پس قادر خواهند بود در صورت بروز هر گونه مشکل و مواجهه با شرایط نامساعد جوی در سطح دریا با   بصورت مستقیم به مرکز جستجو و نجات MRCC بندر امام خمینی (ره) متصل شوند .

      وی همچنین افزود: هدف اصلی از راه اندازی موازی کد مذکور برروی شبکه های ایرانسل و همراه اول اجرای طرح پدافند غیر عامل و دسترسی به کلیه امکانات موجود در منطقه بوده  تا در برخی مناطق که پوشش آنتن دهی یکی از شبکه های تلفن همراه مناسب نیست دیگری به صورت آلترناتیو رافع مشکلات ارتباطی علی الخصوص در بندر شادگان باشد.

اقایی اظهار امیدواری کرد :بدین ترتیب می توان از ایجاد بسترREDANDANT جهت برقراری ارتباط با مرکز جستجو و نجات دریایی به صورت کاملا ایمن اطمینان حاصل نمود.
 

برچسب ها: خدمات ، مخابراتی ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار