مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آماده سازی هزار و 52 مدرسه در قالب 44 پایگاه اسکان به منظور پذیرایی از مسافران فرهنگی در نوروز امسال خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  سید مجید عاملیان در جمع خبرنگاران به مناسبت ایام نوروز و اسکان مسافران فرهنگی با بیان این مطلب گفت : تعداد 10517 کلاس در س برای این منظور در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اصفهان درنظر گرفته شده است .

وی تعداد کلاس های ویژه را 24 کلاس عنوان کرد و گفت : 3 هزار و 624 کلاس نوع الف، 6 هزار و 799 کلاس نوع ب و 72 کلاس نوع ج در اختیار فرهنگیانی است که به اصفهان سفر می کنند .

عاملیان با بیان اینکه امسال از مدارس غیر انتفاعی نیز برای اسکان استفاده کرده ایم اظهار داشت : 250مدرسه غیر انتفاعی و همچنین 490 کلاس از مدارس برای این منظور استفاده می شود .

عاملیان در پاسخ به این سوال که پیک نوروزی امسال به دستور مقام وزارت اجباری نیست تصریح کرد :از آذر ماه مقدمات پیک نوروزی و چاپ آن و دریافت هزینه از دانش آموزان انجام گرفت اما پس از دریافت دستور وزیر مبنی بر حذف این کار ، به تمامی نواحی مناطق ابلاغ کردیم اما بعضی از مدارس توزیع را آغاز کردند که البته اجباری در تحویل و نوشتن آن برای دانش آموزان نیست./س

برچسب ها: اصفهان ، پذیرای ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.