استیفای حقوق بیت المال باید به جد مورد توجه مسئولان و رسانه ها واقع شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان رئیس کل دادگستری استان زنجان درجلسه شورای حفظ حقوق بیت المال درامور اراضی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: رسانه ها باید نسبت به بیت المال که حق مردم است حس مسئولیت و مطالبه گری را ایجاد کنند.

گل محمدی حفظ بیت المال رااز مسائل حساس و ضروری در نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد وافزود:استیفای حقوق بیت المال تکلیف مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: هیچ مجوز قانونی و شرعی برای چشم پوشی از حقوق بیت المال از سوی مسئولان وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان زنجان متذکر شد: نهادهایی که مسئول وصول بیت المال هستند باید با دقت نظر بیشتر در اجرای قوانین مانع بروز تخلف و تضییع حقوق مردم شوند.

گل محمدی تصریح کرد: گاهی زمان و هزینه زیادی برای پیگیری یک تخلف صرف می شود اما با بی توجهی مسئولی مشکلاتی ایجاد می شود که حقوق بیت المال به مخاطره می افتد.

وی شهرداری ها، اداره امورمالیاتی، اداره کل راه و شهرسازی و سایر نهادها را ملزم به حفظ حقوق بیت المال خواند و تصریح کرد: باید پیمانکاران طی بازه زمانی مشخصی از سوی مدیر کل راه و شهرسازی ملزم به اصلاح آسفالت ریزی جاده ها به خصوص در مسیر زنجان- قزوین گردند.

رییس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با متخلفان حقوق بیت المال در هر زمینه از جمله متعدیان به آرامش، متعدیان به منابع طبیعی بدون تعارف و ملاحظه کاری و با جدیت برخورد خواهد کرد./س

برچسب ها: توجه ، حقوق ، بیتالمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.