نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري تعيين شرط خود براي کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "محمدرضا باهنر" در همايش انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: جبهه پيروان چند ماه پيش اجلاسي را مشابه اين اجلاس برگزار كرد و سخنران ويژه در آن جا آيت الله موحدي كرماني بودند كه گفتند اگر برخي احساس تكليف مي‌كنند و در صحنه حضور مي‌يابند لازم است كه عده‌اي ديگر نيز احساس تكليف شرعي كنند و نيايند و بنده نيز از جمله افرادي بودم كه احساس تكليف شرعي كردم كه در اين عرصه حضور نداشته باشم.

نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: من مدتها پيش گفتم كه كانديداي انتخابات نمي‌شوم و در حال حاضر ضروري است به اين پرسش پاسخ دهم كه وارد اين عرصه شدم.

باهنر با بيان اين كه به كار تشكيلاتي بيش از خواسته‌ها و تمايلات شخصي‌اش اهميت مي‌دهد، افزود: در سال 84 احمدي‌نژاد عضو جامعه اسلامي مهندسين بود و بنده در آن انتخابات رئيس ستاد علي لاريجاني شدم در حالي كه هيچ زماني عضو تشكيلات ما نبوده است.

باهنر ادامه داد: جامعه اسلامي مهندسين، نمايندگان ادوار و برخي تشكل‌هاي ديگر استدلال هايي براي حضور من در صحنه مطرح كردند.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: من به آنان گفتم كه با يك شرط حاضرم كانديداي انتخابات شوم و آن شرط اين است كه حضور من به ضرر اصولگرايان نباشد و ادامه حضورم نيز منجر به راي نياوردن اصولگرايان نشود.

وي با بيان اين كه اين تشكل‌ها با استدلال‌هايي من را براي حضور در انتخابات قانع كردند، ادامه داد: يكي از شاخصه‌هاي اين تشكل‌ها براي اصرار بر كانديداتوري بنده اين بود كه آنان مي‌گفتند كه ما شايد در ميان كانديداهاي مطرح كسي را نداشته باشيم كه  توانسته باشد 7 دوره راي موفق از مردم بگيرد.

وي افزود: هم چنين اين تشكل‌ها مي‌گفتند كه ما شايد كسي را در ميان كانديداها نداشته باشيم كه در تصويب 20 قانون بودجه و 4 برنامه فرهنگي، اجتماعي و.... تاثير و حضور جدي داشته باشد.

باهنر تصريح كرد: من تمام تلاشم را به كار مي‌گيرم تا در كشور قانون حاكم شود چرا كه در آن زمان دقت و تسلط بر وظايف ، اختيارات و.... به شكلي هدفمند پيش مي‌رود.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بنده به كار تشكيلاتي بسيار اهميت مي‌دهم و بر روي تصميم گيري براساس خرد جمعي و تكميل تشكيلاتي متحد و متعصب هستم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جبهه ، پیروان ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار