مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران از اجرای طرح شناسنامه دار کردن متکدیان در ابتدای سال 92 خبر داد و گفت: 3 مرکز غربالگری آسیب دیدگان اجتماعی در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

عرفانمنش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز 92، گفت: ایجاد نظم اجتماعی در سطح شهر تهران یکی از اولویت های کاری استانداری تهران و دستگاه های ذیربط است.
وی با اشاره به اجرای طرح شناسنامه دار کردن متکدیان در تهران، تصریح کرد:‌در رابطه با مقابله و جلوگیری از تکدی گری، اقدامات نامناسبی در گذشته صورت گرفته است.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به مطلب بالا افزود: جمع کردن متکدیان و رها کردنشان بعد از گذشت زمانی بی فایده محسوب شده و یکی از اقدامات نامناسب بوده است.
عرفان منش با تأکید بر اینکه در طرح شناسنامه دار کردن متکدیان، نیازمندان واقعی مشخص خواهند شد،‌ادامه داد: در این ارتباط مراکز فنی و حرفه ای، اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و... در زمینه های مختلف به نیازمندان کمک خواهند کرد.
وی اظهار کرد: شناسایی و جلوگیری از شیوه های جدید تکدی گری،‌شناسایی جریان های حرفه ای تکدی گری و از جمله اهداف اجرایی این طرح است.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه براساس قانون مجازات اسلامی تکدی گری جرم محسوب می شود، اضافه کرد: تحقق بخشیدن به مجرمانه بودن تکدی گری نیز از دیگر اهداف این طرح است.
عرفان منش از افتتاح 3 مرکز جدید غربالگری آسیب دیدگان اجتماعی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: طرح ضربتی جمع آوری تکدی گران و آسیب دیدگان اجتماعی شروع شده و تا 20 فروردین 92 نیز ادامه خواهد داشت.
وی مجری طرح شناسنامه دار کردن متکدیان را فرمانداری تهران خواند و خاطر نشان کرد: سامانه طرح شناسنامه دار کردن متکدیان طراحی شده و از ابتدای سال 92 نیز اجرایی خواهد شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار