"انهار كوچنوا" خبرنگار اوكرايني اكنون پس از گذشت پنج ماه از مدت زمان آزادي اش از چنگال گروگان گيران تروريست در سوريه مي گذرد در مصاحبه اي با خبرگزاري "راشا تودي" اظهار داشته كه ديگر حتي نمي تواند در مورد آن روزهاي وحشتناك فكر كند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از راشا تودي، اين خبرنگار اوكرايني در اكتبر سال 2012 ميلادي توسط تروريست ها در سوريه در شهر "حمص" به گروگان گرفته شد.

گروگان گيران در ابتدا سعي در اخاذي 50 ميليون دلاري داشتند و پس از آن مدعي شدند كه در صورت عدم پرداخت 300 هزار دلار اين خبرنگار را به قتل خواهند رساند. كوچنوا سرانجام پس از گذشت 150 روز در بدترين شرايط و وخيم شدن وضعيت سلامتي اش از چنگال گروگان گيران رها شد.

وي در مصاحبه خود با خبرگزاري "راشا تودي" اظهار داشته كه بخاطر آزادي اش شكرگزار پروردگار است. 

اين خبرنگار اوكرايني در مورد بدرفتاري تروريست ها در سوريه كه وي را به گروگان گرفته بودند مي افزايد "آنان بي دليل به من توهين مي كردند و مرا مورد ضرب و شتم قرار مي دادند. آنان در را بر روي من مي بستند. براي مثال من مي خواستم به دستشويي بروم اما آن ها نمي گذاشتند و در را بر روي من مي بستند. ديگر نمي خواهم به آن روزهاي تلخ فكر كنم."

وي با اشاره به خوي جنايتكارانه تروريست هاي سوري مي افزايد "صادقانه بگويم آنان به من مي گفتند اگر مرد بودم قطعا مرا تا به حال كشته بودند. آنان از من باج خواهي مي كردند." 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار