هزاران فلسطینی در مراسم تشییع پیکر شهید محمود الطیطی در الخلیل در کرانه باختری رود اردن شرکت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ هزاران نفر از جمله کامل حمید فرماندار الخلیل در مراسم تششیع پیکر این جوان بیست و سه ساله حضور یافتند. نظامیان اسراییلی شامگاه سه شنبه وارد اردوگاه الفوار شدند و این جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

شرکت کنندگان در این مراسم از جمله اعضای نقابدار گردان های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی که پرچم های فلسطین و جنبش های فلسطینی را در دست داشتند ، بر گرفتن انتقام خون این شهید تاکید کردند. گردان های القدس در مراسم تشییع با انتشار بیانیه ای اعلام کردند محمود الطیطی از اعضای این گروه بوده و خون وی بیهوده به زمین ریخته نشده است.

منابع امنیتی فلسطین و حماس پیشتر اعلام کرده بودند این شهید از اعضای حماس بوده است. 
همچنین درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان اسراییلی که در مسیر اصلی ورودی به این اردوگاه مستقر شده بودند، روی داد. در این درگیری فلسطینیان به سوی نظامیان اسراییلی سنگ پرانی کردند. نظامیان اسراییلی نیز به سوی این افراد گاز اشک آور شلیک کردند.

از آغاز سال جاری میلادی تا کنون شش فلسیطینی در درگیری با نظامیان اسراییلی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیده اند .یک فلسطینی نیز یازدهم ژانویه در نوار غزه به شهادت رسیده بود.


                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: فلسطین ، تشییع ، پیکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار