ديدار تيم هاي واليبال سايپا - پيکان از سري مسابقات رده بندي ليگ برتر واليبال امروز 23 اسفند برگزار شد که تيم پيکان توانست با نتيجه 3 بر صفر تيم واليبال سايپا را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیمان اکبری سرمربي تيم واليبال پيکان در نشست خبری بعد از بازی با سایپا گفت: ما در این مرحله بدشانسی آوردیم در صورتی که کمی خوش شانس بودیم باید در فینال بازی می کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر دو تیم سایپا و پیکان حق خود را حضور در فینال می دانستند در این بازی از انگیزه کافی برخوردار بودند.

سرمربي تيم واليبال پيکان اظهار داشت: ما در لیگ برتر امسال از نظر مهره نسبت به دیگر تیم ها به خصوص کاله وضعیت خوبی نداشتیم اما با این وجود در پایان نیم فصل دوم صدرنشینی را به خود اختصاص داده بودیم. عدم صعود ما به فینال شرایط را خیلی سخت کرد و بازیکنان از لحاظ روحی و جسمی افت شدید داشتند و به سختی آنها را باز گرداندیم.

وي ضمن اشاره به اینکه خبر انصراف سایپا از حضور در بازی رده بندی روز گذشته شوک بزرگی به ما وارد کرد اظهار داشت: ما آمادگی خود را برای انجام این بازی به شرایط ایده آل رسانده بودیم اما خبر انصراف سایپا را وقتی از سوی سایپای متولی خواندیم وضعیت تیم ما به هم ریخت نمی دانم شاید او یک ترفند بود.

اکبري در پاسخ به این سئوال که چرا پیکان دو سال گذشته با این ترکیب قهرمان شده بود اما حالا می گویید از نظر مهره مشکل داشتم اظهار داشت: من در لیگ امسال از نظر جایگزین کردن بازیکنان، دستم تا حد قابل توجهی بسته بود و نمی توانستم به تعویض اقدام کنم./مح
برچسب ها: اکبری ، سایپا ، رده بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار