رئیس هیئت هندبال کردستان گفت: به خاطر مشکل مالی که داریم خسته شدم و دیگر برای ریاست هیئت، کاندید نخواهم شد.

محمدسعید مردوخی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: ریاست 4 ساله من در هیئت استان بهمن سال جاری به پایان رسید و فعلا سرپرست موقت هستم و به احتمال زیاد آخر اسفند مجمع انتخاباتی هیئت برگزار شود و با وجود اینکه متأسفانه از مشکل مالی رنج می بریم از این وضعیت خسته شدم و دیگر کاندید ریاست نخواهم شد.

رئیس هیئت هندبال کردستان تصریح کرد: به خاطر اینکه کردستان در غرب ایران قرار دارد و با عراق و دیگر کشور هم مرز است سرمایه گذاری خوبی روی آن صورت نگرفته است و به خاطر شرایط جغرافیایی اسپانسر خوبی نداریم که از ما حمایت کند.

مردوخی در ادامه گفت: ما بازیکنان خوب و با قابلیتی داریم که در تیم های ملی عضو هستند هم اکنون 3 نفر از هندبالیست های استان به نام های سیروان محمودی، آرمان رحماین و رامیار اسدپور در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند و زیر نظر مربیان تمرین می کنند.

وی تأکید کرد: کردستان در مسابقات سراسری که برگزار می شود جزو تیم های خوب و بهتر کشور است و مقام های خوبی کسب می کنند و همیشه جزو 5 تیم برتر کشور هستیم و در ارزشیابی که فدراسیون انجام داد مقام سوم را بعد از تیم های اصفهان و تهران به خود اختصاص دادیم.

مردوخی گفت: بانوان بزرگسالان استان در سوپر لیگ 91 حضور داشتند و به مقام سومی نائل آمدند و با وجود اینکه نخستین سال حضور خود را تجربه کردند اما خیلی خوب ظاهر شد هر چند می توانستند جایگاه بهتر از اینها کسب کنند با این حال آنها شایستگی خود را نشان دادند و اینکه غیرت و تعصب دادند.

وی اشاره کرد: به خاطر اینکه تیم شهید شاهرخ شکوهی نماینده کردستان در مسابقات لیگ برتر بانوان به این عنوان(سومی) دست یافت روز دوشنبه 21 اسفند از بازیکنان این تیم توسط باشگاه تجلیل و قدردانی شد.

مردوخی گفت: متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر تیمی از استان در مسابقات لیگ برتر مردان استان نداریم او این شروع این مسابقات تیمی با عنوان بیجار به این رقابت ها اعزام شد و تا سال 73-72 حضور داشتيم ولی متأسفانه بعد از آن نتوانستیم بایستیم و این مایه تأسف استانی بوده  که از بازیکنان خوبی برخوردار است اینگونه تیم در لیگ برتر نداشته باشد.

وی عنوان کرد: ورزش هندبال در سنندج و 8 شهر فعال این استان فعال است و علاقمندان به آن می پردازند و این استقبالی که از هندبال در کردستان می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

مردوخی عنوان کرد: اگر تیمی به مسابقات ملی و لیگ برتر اعزام می شود باید از هر گونه امکانات تأمین باشد و از نظر مالی مشکلی نداشته باشد وقتی تیمی حمایت مالی نشود مطمئن کارایی لازم را نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: تنها انتظاری که از مسئولین امر داریم این است که بازیکنان و هندبالیست های کردستان را ساپورت کنند و روی آنها سرمایه گذاری می کنند و معتقدم با پتانسیل بالایی که استان در این زمینه دارد توجه بیشتر می تواند هندبال کردستان را توسعه دهد.

مردوخی در پایان خاطر نشان کرد: در این مدتی که در هیئت استان هستم تمام تلاش خود را بر روی این مسئله معطوف کردم که باید هندبال کردستان گسترش یابد و امیدوارم روزی فرا برسد که هیچ تیمی از مشکل مالی رنج نبرد و اسپانسرهای قوی در اختیار داشته باشند و در اعتلای هندبال ایران گام بردارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار