عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: تبليغات انتخاباتي در جمهوري اسلامي براساس موازين شرعي و اسلامي است و رقابت‌هاي انتخاباتي نيز بر اين اساس تعريف مي‌شود.

"حميدرضا فولادگر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تفاوت تبليغات انتخاباتي در جمهوري اسلامي با جوامع ليبرال غربي و سرمايه‌داري اظهار داشت: ديدگاه حاکم بر فضاي تبليغاتي کانديداها در جوامع غربي مادي است.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: در ديدگاه غرب هدف وسيله را توجيه مي‌کند، اما در دين اسلام اين‌گونه نيست.

وي افزود:‌  تبليغات در جمهوري اسلامي براساس موازين شرعي و اسلامي است و رقابت‌هاي انتخاباتي نيز بر اين اساس تعريف مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار