"مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی" گفت: فعاليت‌هاي انتخاباتي را به صورت جدي بعد از تعطيلات نوروزي از سر‌ گرفته و به صورت منسجم‌تر به فضاي انتخابات ورود پيدا خواهيم کرد.

"محمد‌مهدی انصاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اينکه تشکل‌های گسترده مانند بسیج دانشجویی نیازمند برنامه‌های جامع و از پیش تعیین شده هستند، گفت: بسيج دانشگاه شهید‌‌ رجایی ضمن انتشار نشريات راهبردهاي خلاقانه‌اي را نيز در جهت ايجاد تعامل دانشجويان در فضاي دانشگاه ارائه داده است.

وی در توضيح برنامه‌هاي فرهنگی آموزشی بسيج دانشجويي در دانشگاه گفت: برگزاري چهار اردوي دانشجويي را در دستور کار داشتيم که دو اردوي راهيان نور آن در اسفندماه سالجاري برگزار شد و دو اردوي ديگر که در قالب اردوهاي جهادي انجام مي‌شود، براي پنجم فروردين سال 92 برنامه ريزي شده است.

انصاري در تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط بسيج دانشگاه گفت: فعالیت‌هاي بسيار خوبي را به لحاظ محتوايي داشتيم که از جمله آن جشن سالگرد ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) بود که به يمن اين روز گرامي چند نفر از دانشجويان دانشگاه را به خانه بخت فرستاديم.


انصاری گفت: چند فعاليت سياسي هم از سوي تشکل‌ جامعه اسلامی صورت گرفت که مبناي آن دعوت از چهره‌هاي مختلف سياسي اعم از منتظری نماینده مجلس شورای اسلامی، منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق و دیگر بزرگان و نخبگان سیاسي کشور بود.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي کمبود بودجه را يکي از مشکلات بر سر راه فعاليت‌هاي تشکل متبوعش عنوان کرد و گفت: با توجه به اينکه به لحاظ بودجه نتوانستيم براساس برنامه‌بندي عمل کنيم، اما سعي کرديم به اندازه توان وظايف خود در اين راه را انجام دهيم.

انصاري خاطرنشان کرد: فعاليت‌هاي انتخاباتي را به صورت جدي بعد از تعطيلات نوروزي از سر‌ خواهيم گرفت و به صورت منسجم‌تر در فضاي انتخابات به فعاليت‌ خواهيم پرداخت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، دانشگاه ، حجمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار