مشايي گفت: امسال زمان سال تحويل با خانواده خواهم بود و از اول فروردين با حضور رئيس‌جمهور براي شرکت در مراسم نوروز به ترکمنستان خواهم رفت.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، اسفنديار رحيم مشايي در حاشيه جلسه هيئت دولت امروز در جمع خبرنگاران درباره اينکه سال 92 را چگونه ارزيابي مي‌کنيد، اظهار داشت: سال 92 را سال بسيار خوب، پرنشاط و پردستاوردي مي‌دانم لذا مشکلات اقتصادي جامعه نيز سياسي و به معناي واقعي خود نيست.

وي با اشاره به اينکه ايران از آذر 58 در تحريم کشورهاي اروپايي و استکبار قرار دارد، افزود: مردم ايران با حضور پرشور در انتخابات عظمت و پشتيباني خود را از نظام و کشور خود اعلام کرده‌اند و با ادامه اين حرکت انقلابي خود در آينده‌اي نزديک فشارهاي اقتصادي از بين خواهد رفت.

مشايي در پاسخ به اين سوال که در زمان عيد چه برنامه‌هايي داريد، گفت: طبق درخواست سفارتخانه‌هاي هلند، آلمان و سوئد يکي دو نشست با ايرانيان خارج از کشور براي جشن نوروز خواهيم داشت.

رئيس دبيرخانه جنبش عدم تعهد در پاسخ به اين سوال که در زمان سال تحويل در کجا خواهيد بود، اظهار داشت: امسال زمان سال تحويل با خانواده خواهم بود و از اول فروردين با حضور رئيس‌جمهور براي شرکت در مراسم نوروز به ترکمنستان خواهم رفت.

مشاور رئيس‌جمهور در پاسخ به اين سوال که آيا براي عيد پسته خرديد يا خير گفت: معمولا اين خريدها را من انجام نمي‌دهم لذا بايد از کساني که اين خريدها را مي‌کنند، بپرسم.

مشايي در مورد بودجه سال 92 کل کشور همچنين کاهش بودجه برخي نهادها در سال آينده اظهار داشت: به طور کلي بودجه سال آينده طبق سياست کاهش هزينه‌ها بسته شده است لذا کاهش اين هزينه‌ها طبق اين سياست لحاظ شده است.

وي در پاسخ به اين سوال که برخي نمايندگان عنوان کرده‌اند که رقم پيشنهادي دولت براي بودجه سه‌دوازدهم امکان سوءاستفاده در زمان انتخابات را دارد، گفت: فکر مي‌کنم اگر کسي اين حرف را مي‌زند، احتمال دارد نماينده هم نباشد مردم را از ارائه خدمات در طول اين مدت محروم مي‌کند لذا اين رقم به پيشنهاد و توافق مجلس تصويب مي‌شود لذا مجلس در تاييد اين تصميم شريک است.

مشاور رئيس‌جمهور ادامه داد: با مشارکت مجلس در تعيين بودجه سه‌دوازدهم و تاييد آن‌ها هيچ سواستفاده انتخاباتي به وجود نخواهد آمد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، مشایی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار