تیم فوتبال تراکتورسازی در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در قطر دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل الجیش تساوی باارزشی به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تراکتورسازی تبریز که تیم تازه واردی در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود، در گام اول در خانه خود 3 گل به الجزیره امارات زد تا نشان دهد در این مسابقات تیم دست و پا بسته ای نیست و با اهداف خاصی گام به لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است.

شاید آن روز عده ای پیروزی تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات را یک حادثه یا جرقه می دانستند اما شاگردان تونی اولیویرا با تساوی خارج از خانه مقابل الجیش قطر ثابت کردند که اهداف بزرگی در آسیا دارند و به هیچ وجه نباید آنها را دست کم گرفت.

همان روزی که تراکتورسازان تبریزی موفق شدند الجزیره را شکست دهد، نوشتیم که این تیم قرمزپوش تبریزی به یک هارمونی و هماهنگی خاصی دست یافته و در لیگ قهرمانان آسیا می تواند تبدیل به یک قطب جدید شده و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این اتفاق در بازی با الجیش قطر بیشتر نمایان شد و شاهد بودیم که تراکتورسازی تبریز با حضور بازیکنان  باتجربه و آماده ای که دارد، تا آخرین لحظه برای کسب موفقیت تلاش کرد و نتیجه خوبی هم به دست آورد چرا که در بازی های گروهی تساوی در خانه حریف، نتیجه ای معقول و منطقی است هر چند که تراکتورسازی حتی شانس پیروزی در قطر را هم داشت و اگر مهاجمان این تیم کمی دقت می کردند و ضربات آخر را بهتر می زدند، تراکتورسازان حالا 6 امتیازی بودند هر چند که تساوی در قطر هم برای آنها مثل یک پیروزی بود.

تیم تونی اولیویرا گام در جاده ای گذاشته که پایان خوشی خواهد داشت.تراکتورسازی با توجه به هواداران پرشوری که دارد، می تواند در آسیا هم مثل لیگ ایران بزرگی کند و همگان را به حیرت وادارد.

این تیم قدیمی و ریشه دار با توجه به حمایت همه جانبه آذری زبانان در بازی های آینده می تواند نتایج بهتری کسب کند چرا که آنها حالا تجربه حضور در آسیا را دارند و می توانند راحت تر و بااسترس کمتر و تمرکز بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و خودشان را در بین بزرگان قاره کهن به خوبی نشان بدهند.

تراکتورسازی تبریز تمام شرایط لازم را برای کسب نتایج خوب در آسیا دارد و می تواند فرهنگ خاص خودش را در قاره کهن هم ترویج دهد.در مکتب هواداران این تیم، اولین و آخرین و البته بهترین تیم همانا تراکتورسازی است و همانطور که در سال های اخیر شاهد بودیم، طرفداران تراکتورسازی همواره کنار تیم محبوبشان بوده و حتی در قطر هم به حمایت از اولیویرا و شاگردانش پرداختند تا این نتیجه خوب رقم بخورد و تراکتورسازان تبریزی به صعود از این گروه امیدوارتر شوند.

تراکتورسازی در ماه های اخیر مشکل مالی داشته و اگر مسئولان استانی و باشگاه تراکتورسازی در جهت رفع مشکلات مالی این تیم خوب و آینده دار تلاش بیشتری کنند و تراکتورسازان بدون دغدغه راهی میادین آسیایی شوند،می توانند نتایج بهتری کسب کنند و از گروهشان صعود کند.

تراکتورسازی تا اینجای کار نشان داده که توانایی کسب نتایج خوب در آسیا را دارد و اگر حمایت بیشتری از این مجموعه شود، شاهد بزرگی در قاره کهن هم خواهیم بود./مح
برچسب ها: تراکتور ، آسیا ، الجزیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار